کد خبر 1437790
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
هشدار مقام انگلیسی درباره کمک نظامی به اوکراین

مدیرکل آژانس ملی جرم و جنایت بریتانیا در خصوص عرضه سلاح‌های غرب به ارتش اوکراین هشدار داد.

به گزارش مشرق، «گریم بیگار» مدیر کل آژانس ملی جرم و جنایت بریتانیا در خصوص عرضه هرگونه تسلیحات سبک و سنگین به نظامیان اوکراینی هشدار داد.

مدیرکل آژانس ملی جرم و جنایت در گفت‌وگو با هفته‌نامه انگلیسی ساندی تایمز با هشدار درباره عواقب کمک‌های نظامی غرب به اوکراین گفت: «سلاح‌هایی که غرب به عنوان کمک نظامی به اوکراین ارسال می‌کند ممکن است در نهایت به دست تروریستها و گروههای جنایتکار بیافتد».

وی ادامه داد: «در هر درگیری، زمانیکه تسلیحات در جریان باشد، خطر انتقام و تلافی وجود دارد» و هشدار داد که در پایان هرگونه درگیری، خطر انتقال مازاد تسلیحات به دست مجرمان و تروریست‌ها وجود دارد.

از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در تاریخ پنجم اسفند ماه کشورهای غربی به ویژه انگلیس با حمایت‌های نظامی از اوکراین به آتش ناآرامی‌ها در این کشور دامن زده‌اند و در همین راستا «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس روز گذشته در سفری اعلام نشده به کی‌یف سفر کرد.

سفر سوناک به کی‌یف در شرایطی انجام شده است که از زمان نخست‌وزیری «بوریس جانسون» و «لیز تراس» لندن به رغم مشکلات اقتصادی شدید انگلیسی‌ها، به شدت ارائه انواع حمایت‌های تسلیحاتی، اطلاعاتی و مالی به اوکراین بوده و نخست‌وزیر جدید هم بر تداوم این حمایت‌ها تأکید کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    2 0
    تروریست و جنایت خود تان هستید .حالا انگار چه کار خارق العاده ای کردن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس