چرا ضدانقلاب به خون کودکان و زنان نیاز دارد؟/ بهره‌کشی از تناقض گویی مادر کیان

ضدانقلاب پس از ناکامی در همراه کردن مردم با اغتشاشات رویه خود را تغییر داد و وارد فاز مسلحانه و ترور شد. در این ماجرا ضدانقلاب تلاش می‌کند با بهره‌کشی از زنان و کودکان احساسات بیشتری برانگیزد و التهاب بیشتری را در جامعه ایجاد کند.

به گزارش مشرق، با فروکش کردن اغتشاشات خیابانی، ضدانقلاب برای احیا آشوب‌ها تغییر رویه داد. فراخوان‌ تجمعات هم بیشتر شبیه اطلاعیه‌هایی برای اقدامات تروریستی شد.

ضدانقلاب به دنبال انتقام از مردم است، مردمی که اعتنایی به فراخوان‌هایشان نکردند.

ایذه و اصفهان چهارشنبه هفته قبل محور عملیاتی ضدانقلاب شدند. ۱۹ نفر هم در عملیات تروریستی ایذه شهید و مجروح شدند. عملیات میدانی که تمام شد، رسانه‌های ضدانقلاب کارشان را شروع کردند؛ مسوولیت ترور را گردن نظام انداختند و مثل همیشه تلاش کردند جای جلاد و شهید عوض شود.

تنها بهانه ضدانقلاب، ادعاهای مادر یکی از جان‌باختگان ترور است. مادر کیان پیرفلک هنگام دفن فرزندش گفت: «دروغ می‌گویند کار تروریست‌ها است،‌ ماشین ما را به رگبار بستند». اندکی بعد خود این فرد حرف‌هایش را نقض کرد و گفت: «هیچ کس از حرف‌های من سواستفاده نکند، بچه من شهید شد، فیلم‌ دوربین‌ها را باید ببینم تا معلوم شود چه کسی بچه من رو کشته و ...!»

پیج فضای مجازی این مادر، صحبت‌هایش سر مزار فرزندش و فیلمی که بعدن منتشر شد نشان می‌دهد او علاوه بر اعتقادات ضددینی و ضداسلامی، احتمالا به جهت شوک متاثر از حادثه، تعادل روحی مناسبی هم ندارد.

شواهد هم نشان می‌دهد ضدانقلاب تلاش می‌کند از شرایط این خانم بهره کشی سیاسی خود را داشته باشند و روایت خود را از ماجرا با زبان این خانم به مخاطب تحمیل کند.

سخنان پدربزرگ کیان پیرفلک

با اینکه پدربزرگ و دایی کیان موضعی متفاوت از موضع مادر را دارند، اما عموی کیان تلاش می‌کند ضدانقلاب را تبرئه کند. عموی کیان مصاحبه‌ای می‌کند که مورد استقبال رسانه‌های ضدانقلاب واقع می‌شود.

اما او هم چیز جدیدی ندارد و در ابتدای مصاحبه می‌گوید: «من شخصا از نزدیک تیراندازی را ندیده‌ام، آنچه به شما می‌گویم؛ روایت‌هایی است که از مادر کیان شنیده‌ام». هرچند عموی کیان نمی‌تواند سندی برای حرف‌هایش اعلام کند ولی رسانه‌های ضدانقلاب این گفت‌وگو را ضریب می‌دهند و بهانه دیگری می‌شود تا نظام متهم شود.

اما اسناد و شواهد روایت دیگری را اثبات می‌کنند. تمام فیلم‌های منتشر شده از شب ترور، از جمله فیلم‌ موتورسوارانی که دوربین‌های مدار بسته را با سلاح نشانه می‌گیرند، تا مصاحبه یکی از ماموران که همراه با کیان پیرفلک از ناحیه گردن مورد اصابت تیرجنگی ضدانقلاب قرار گرفته و آخرین فیلمی که امروز از محل استقرار ماموران امنیتی در محل حادثه منتشر شد یک روایت مشترک را تایید می‌کند و آن اینکه : « شب حادثه، هنگامی که ماموران امنیتی با داد و فریاد، خانواده پیرفلک را از مسیر خطرناکی که خودروشان قصد عبور داشته آگاه می‌کنند، پدر خانواده تصمیم می‌گیرد دور زده و مسیر را تغییر دهد که همان زمان مورد اصابت گلوله‌های تروریست‌ها قرار می‌گیرند. همزمان چون تیرها از سوی جمعیت اغتشاش‌گر شلیک‌شده است تعدادی از نیروهای امنیتی هم که سمت دیگر ماجرا قرار داشتند دچار مجروحیت می‌شوند.»

چند واقعیت صحنه را مرور کنید:

۱- غیر از خانواده کیان پیرفلک و افراد عادی، ۵ نفر از ماموران انتظامی و بسیجی هم مورد اصابت گلوله‌های جنگی قرار گرفتند.

۲-علاوه بر آنکه در کل کشور نیروهای امنیتی در این اغتشاشات از سلاح جنگی استفاده نمی‌کنند، خود ماموری که مصاحبه کرد نیز تصریح کرد که همه ماموران حاضر در صحنه فقط سلاح پینت بال داشتند و تنها یک سلاح وینچستر که می‌تواند گلوله ساچمه‌ای شلیک کند در اختیار ماموران بوده است ( معمولا ساچمه‌زن‌های مورد استفاده هم گلوله پلاستیکی دارند).

۳-دوربین‌های در صحنه به طور متعدد سلاح را در دست اغتشاشگران ثبت کردند.

۴- آخرین فیلمی که امروز منتشر شده است نشان دهنده تلاش ماموران برای تغییر مسیر برخی خودروها است که نادانسته به سمت اغتشاشگرانی حرکت می‌کنند که مسلح هستند.

۵-توییت‌ها و استوری‌های متعدد برخی تحریک‌کننده‌های اغتشاشگران در فضای مجازی حاکی از آن است که آنها تلاش کرده‌اند تمام خودروهای شیشه دودی ( خودروی خانواده پیرفلک هم شیشه دودی بوده) را خودروهای شناسایی امنیتی معرفی کنند که خود عامل تحریک برای حمله به این خودروها شده است.

مصاحبه ماموری که همراه با کیان از ناحیه گردن تیر خورد

ضدانقلاب اما رسانه خود را تنظیم کرده است. خط رسانه‌ای ضدانقلاب همان خطی است که در جنایت شاهچراغ دنبال کرد. تنها چیزی که آن زمان پیش‌بینی نکرده بودند اعتراف داعش بود. ظاهرا این نقیصه این بار با هماهنگی پشت پرده ضدانقلاب با تروریستها برطرف شده بود.

آدم کشتن و زیرتابوت رفتن ترفند ضدانقلاب شده است. فضا که ناامن شود معلوم است که تروریست هم فرصت را غنیمت می‌شناسد و کار خود را پیش می‌برد، چه اینکه که تروریست و کسی که فضای اغتشاش را ایجاد می‌کند دست در دست هم باشند و یک هدف را دنبال کنند. توییت‌ها و استوری‌های برخی تحریک‌کننده‌های اغتشاشات را در فضای مجازی ببینید که از زنده ماندن برخی‌ها اظهار تاسف می‌کنند! تهدید به کشتن و ترغیب به زجرکش کردن در فضای رسانه‌ای ضدانقلاب به یک امر مرسوم بدل شده است.

با این حال جریانی که علنی ترویج خشونت می‌کند، آموزش ساخت بمب دستی و کوکتل مولوتوف و ... می‌دهد اکنون مدعی شده است و نظام را متهم به کشتن شهروندان خود می‌کند. این طنز تلخ فضای کنونی رسانه‌ای است.

فراموش نکنیم ضدانقلاب برای ادامه اغتشاش به خون نیاز دارد و بارها ثابت کرده خون زنان و کودکان به جهت تحریک بیشتر عواطف در اولویت است. برخی سلبریتی‌ها هم که بازیچه این جریانات شده‌اند و نظام را بدون تحقیق متهم می‌کنند آیا از خود پرسیده‌اند ثمره ریختن خون مردم برای جمهوری اسلامی چیست و چرا باید چنین کاری بکند؟ حتی اگر همه این دلایل و تناقضات هم وجود نداشت، و بر فرض محال برخی از از این افراد در میدان تصادفا به دست نیروهای حافظ امنیت جان باخته باشند آیا مسبب آن، غیر از کسانی است که آتش این ناامنی را برافروخته‌اند؟

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کیمیا IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    یعنی ارازل اوباش مسلح باشن و بعد پلیس حافظ امنیت مردم سلاح نداشته باشه؟؟! این یعنی چی؟ توی همین آمریکا پلیس خیلی با ارزشه و کسی جرات نداره پلیس بکشه چون هم مجازاتش خیلی سنگینه هم مردمش قاتل رو بیچاره میکنن... اونوقت حافظان امنیت نازنین ما هر روز دارن به دست یه مشت آشغال پر پر میشن
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    احساسات تو تصمیم گیری و واکنش نقش اول رو دارن غربی ها میدونن برا همین رو رسانه کار میکنن و ایران فقط نگاه
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    در اکراین با کشتن یک زن و انتصاب ان به دولت انقلاب نارنجی کردند و عوامل وابسته به غرب را حاکم کردند . در ایران با کشتن ندا اقا سلطان این پروژه را کلید زدند و دیدند یک نفر کم است فلذا با شناسایی افراد در مناطق جنوب شهر و پر جمعیت و اقوام مختلف افرادی را کشتند و به گردن نظام انداختند و بازهم دیدند نتیجه دلخواه را بدست نیاوردند و امروز هرکسی از بلندی پرت شود یا بصورتی نامعلوم فوت کند را کشته قلمداد میکنند و افرادی که رسانه انها فقط به رسانه های بیگانه ختم میشود را فریب میدهند. اما امروز هم میگذرد و این روش رنگ می بازد و مردم چوپان های درغگو را بهتر خواهند شناخت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس