کد خبر 1437238
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴

ترفند های ساده برای باز کردن درب بدون کلید

ترفند های ساده برای باز کردن درب بدون کلید

نگرانی از گم کردن کلید، پشت درب خانه ماندن، جا گذاشتن سوئیچ در ماشین و اتفاق‌های مشابه، احساس‌های مشترکی هستند که همه روزانه با آن در گیر می‌شوند. حالا تصور کنید در جایی گیر کرده‌اید و تا نزدیکترین کلیدسازی فاصله زیادی دارید. در این شرایط تماس با کلید سازی سیار حکم امداد غیبی را دارد! فرقی نمی‌کند سوئیچ ماشین را جا گذاشته‌اید یا قفل گاو صندوق باز نمی‌شود. شاید هم نیمه‌شب از سفر برگشته‌اید و کلیدتان را پیدا نمی‌کنید. در هر موقعیتی که هستید، کلیدسازان سیار می‌توانند دراسرع‌وقت خودشان را به شما برسانند. بااین‌حال، در این مطلب چند ترفند ساده برای باز کردن درب بدون کلید را به شما یاد می‌دهیم.

اگر مدام نگران گم کردن کلید هستید و روزی صدبار جیب یا کیفتان را برای پیدا کردن آن نگاه می‌کنید، این مطلب برای شما است. چرا می‌خواهید این نگرانی را با خود حمل کنید؟ درهرحال با خدمات کلید سازی سیار هیچگاه پشت درب بسته نخواهید ماند.

هنگام گم شدن کلید خانه چه کار کنیم؟

آیا تابه‌حال در اتاقی گیر کرده‌اید که نتوانید درب را بدون کلید باز کنید؟ حالا شاید کلید در قفل شکسته باشد یا مثلا کلید را پیدا نمی‌کنید. درهرصورت موقعیت استرس‌زایی است که باید هرچه زودتر از آن خلاص شوید. یادگیری نحوه باز کردن درب بدون کلید چاره کار است. در زیر تعدادی از این ترفندها را به شما آموزش می‌دهیم:

۱ ـ استفاده از کارت اعتباری

یکی از ساده‌ترین روش‌های باز کردن قفل بدون کلید، استفاده از کارت اعتباری یا وسیله‌ای مشابه آن است. البته این گزینه برای قفل‌های فنری کاربرد دارد و نباید در هر موقعیتی از آن استفاده کنید. شاید از هزینه خرید قفل جدید خبر نداشته باشید، اما استفاده نادرست از کارت اعتباری هزینه خرید قفلی جدید را روی دستتان می‌گذارد! به همین دلیل است که همیشه پیشنهاد می‌شود، برای بازکردن قفل‌های جدید و ناآشنا دست نگه دارید و از کلید سازی سیار کمک بگیرید.

روش کار این است که کارت اعتباری را بین چارچوب درب و قفل قرار داده و کارت را به‌سرعت روبه‌پایین بکشید. همین اول بگوییم که از کارتی استفاده کنید که دیگر آن را نمی‌خواهید. در این روش احتمال هر نوع آسیبی به کارت و شکستن آن وجود دارد.

۲ ـ استفاده از گیره کاغذ

در این شرایط انتخاب یک جسم بسیار نازک مانند سیم فلزی، گیره کاغذ یا پیچ‌گوشتی عینک راه‌گشا است. شما باید سوراخی را روی قفل پیدا کنید و با وارد کردن این سیم فلزی زبانه‌ای که در داخل قفل وجود دارد را فشار دهید. این فشار کوچک درب قفل شده را باز می‌کند. این موقعیت معمولا در قفل‌های اتاق خواب و حمام بیشتر پیش می‌آید. آرامش خود را حفظ کنید و با ابزاری که در دسترس دارید کار را پیش ببرید.

۳ ـ استفاده از پیچ گوشتی

کار دیگری که می‌توانید برای باز کردن درب بدون کلید انجام دهید، باز کردن کامل قفل است. با استفاده از پیچ گوشتی تمام پیچ‌های قفل را باز کنید و آن را از درب جدا کنید. البته همیشه قفل‌ها به این صورت نیستند که پیچ‌های قابل‌مشاهده داشته باشید. اگر در نگاه اول پیچی نمی‌بینید، نگران نباشید. احتمالا صفحه‌ای روی پیچ‌ها را پوشانده که با چرخاندن باز می‌شود. روی قفل دست بکشید تا قلق آن را متوجه شوید. سپس پیچ‌ها را پیدا کرده و با پیچ گوشتی باز کنید.

۴ ـ تماس با کلید سازی سیار

مهمترین مزیت کلید سازی سیار حضور در محل و رفع تمام مشکلات مربوط به قفل و کلید است. فرقی نمی‌کند که ریموت درب حیاط را جا گذاشته‌اید یا قفل گاو صندوق باز نمی‌شود. شاید هم دسته کلید خود را در جایی گم کرده‌اید و می‌خواهید در اسرع وقت تمام قفل‌ها و کلیدهای خانه را عوض کنید. درهرصورت کلید سازی سیار مشکل شما را در پشت تلفن بررسی کرده و با تجهیزات کامل به آدرس موردنظر شما می‌رسد. مثلا قفل مورد نیاز شما را می‌خرد و نیازی نیست که اصلا نگران رفتن به مغازه قفل فروشی باشید.

تماس با کلید سازی سیار و استفاده از کلیدسازان متخصص از هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌کند. گاهی ما به اشتباه فکر می‌کنیم که اگر خودمان دست‌به‌کار شویم، هزینه متحمل می‌شویم. بااین‌حال، شما ممکن است از دلیل اصلی مشکل خبر نداشته باشید و با چند حرکت اشتباه به قفل درب یا درب آسیب بزنید. از طرف دیگر، خدماتی مانند بازکردن درب ماشین بدون سوئیچ یا باز کردن قفل گاو صندوق تخصصی هستند و نباید خودتان را درگیر آن کنید.

خدمات قفل و کلید سازی سیار در محل

متخصصان کلید سازی سیار دراسرع‌وقت به محل موردنظر شما می‌رسند تا مشکل را بررسی کنند. فرقی نمی‌کند که صبح خیلی زود در زمان رفتن به سرکار به مشکل برخورده‌اید یا نیمه‌های شب کلید خانه را گم کرده‌اید. کلید سازی سیار شبانه روزی در این موقعیت‌های حساس در کنار شما است. در زیر تعدادی از خدمات متنوع کلید سازی سیار را می‌بینید:

  • باز کردن درب بسته منازل یا محل کار
  • باز کردن درب بسته اتومبیل
  • باز کردن درب بسته گاو صندوق
  • ساختن انواع کلید
  • ساختن کلیدهای کامپیوتری و ایموبلایز
  • ساخت ریموت، نصب ریموت، تعمیر ریموت
  • ساخت انواع سوئیچ خودرو و موتورسیکلت

همانطور که می‌بینید خدمات کلید سازی سیار تنها به باز کردن درب‌های بسته محدود نمی‌شود. تمام نیازهای شما را در زمینه قفل و کلید با حضور در محل برطرف می‌کنند. شاید بتوانید قفل درب را با کارت اعتباری باز کنید، اما در کارهای تخصصی‌تر حتما به کلیدسازانی ماهر نیاز دارید که مشکل شما را دراسرع‌وقت حل کنند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس