جهانبخش: می‌خواهیم موجب افتخار شویم؛ از بچگی عاشق پیراهن تیم ملی بودیم

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت:از کودکی عاشق پیراهن تیم ملی بوده و هستیم. هدف و تمرکز ما روی تیم ملی و افتخارآفرینی است.

به گزارش مشرق، علیرضا جهانبخش در پاسخ به سوال شیطنت آمیز خبرنگاری مبنی بر شادی نکردن احتمالی بازیکنان ایران پس از گلزنی، گفت: فکر می‌کنم شما خبرنگار رسانه انگلیسی هستید و اگر همگروه نبودیم‌ این سوال را مطرح نمی‌کردید.

کاپیتان‌ تیم ایران گفت: از بچگی عاشق پیراهن تیم ملی بوده و هستیم. هدف و تمرکز ما روی تیم ملی است.

وی گفت: چهار روز با یکی از بزرگترین بازی های تاریخ ایران فاصله داریم و می‌خواهیم باعث افتخار شویم.

جهانبخش تصریح کرد: شادی گل یک مساله شخصی است و تمام تمرکز ما روی این است تا در بازی نخست بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی ادامه داد: قطعا برای تیم ملی فوتبال ایران آمدن به جام جهانی افتخار بزرگی بوده و همواره سعی کردیم که با تمام تلاش به موفقیت برسیم. در دوره قبل شرایط خیلی خوبی داشتیم و این دوره همه ما آماده هستیم تا بازی خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

پاسخ بیرانوند به شیطنت خبرنگار انگلیسی: به همه چیز پایبند هستیم


قطعا جا دارد تا از میزبانی قطر تشکر کنم زیرا همه چیز تا الان خوب پیش رفته است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال عنوان کرد: دیدارهای دوستانه از جمله بازی با تونس برای آماده سازی ما در جام جهانی بسیار کمک کرد. امیدوارم بتوانیم این کیفیت و شرایط خوب در تیم را به نمایش بگذاریم تا سبب خوشحالی مردم شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که در لیگ برتر انگلیس حضور داشتید و بازی با این تیم را چگونه می‌بینید، گفت: تجربیات زیادی را از بازی در لیگ برتر انگلیس به دست آوردم. از نظر ذهنیتی که در فوتبال انگلیس وجود دارد و بازیکنانی که در سطح ملی با آنها در انگلیس بازی کردم، از سطح فوتبال آنها شناخت زیادی پیدا کردم.

جهانبخش یادآور شد: بازی کردن با تیم ملی انگلیس اتفاق مهمی است که در این جام جهانی برای تیم ملی فوتبال ایران رقم خورده است. خیلی تفاوت زیادی از نظر عملکرد وجود دارد و باید در هر بازی آماده سازی خاص خود را داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای خودم شناختی که از تیم ملی انگلیس دارم می‌تواند متفاوت‌تر باشد. از این نظر که قطعا در این سال‌ها خیلی درباره بازیکنان و بازی این تیم صحبت شده و از نزدیک شاهد سبک و تاکتیک این تیم بودم. مواردی که از نظر ذهنی به من خیلی کمک می‌کند و سعی کردم با مربیان زیادی در این زمینه صحبت کنم و تجربیاتی که داشتم می‌تواند به من کمک کند و آن را با تیم ملی و کادر درمیان گذاشتم. به نظرم نوع بازی از نظر عملکرد در همه بازی‌ها یک جور است و قطعا تلاش می‌کنم تا امتیاز لازم را بگیرم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: از ۲۰۱۲ که به تیم ملی دعوت شدم در این سال‌ها با تیم‌های مختلفی در آسیا و اروپا بازی کردم و در هر دوره تیم‌های آسیایی تمرینات آنها بهتر شده است. این تیم‌ها در ۲۰۱۴ تقریبا عملکرد خوبی داشتند.

۲۰۱۸ هم خیلی بهتر شدند. ما در دوره گذشته خیلی برای صعود به دور بعد شانس داشتیم و در گروه سختی بودیم.

وی اضافه کرد: در این سال‌ها پیشرفت فوتبال آسیا خوب بوده است. بازیکنان آسیایی شاغل در اروپا به تیم‌های ملی خود کمک می‌کنند و از طرفی فکر می‌کنم ذهنیتی که درباره تیم‌های آسیایی وجود دارد، باعث ایجاد انگیزه می‌شود و برای ما هم اینطور است. انگیزه ما بیشتر می‌شود و کمک می‌کند که فشار مضاعفی بگذاریم و به امید خدا این بار به دور دوم برویم. امیدوارم که تیم‌های آسیایی به دور دوم صعود کنند. این موضوع به فوتبال آسیا توسط بازیکنانی که در اروپا بازی می‌کنند، خیلی کمک می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 0
    ماشالله پسر. به امید موفقیت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس