هلاکت یک شهرک نشین در تیراندازی اشتباه نظامیان صهیونیست

نظامیان صهیونیست صبح امروز دوشنبه در منطقه رعنانا (اراضی اشغالی ۱۹۴۸) یک شهرک نشین را به ظن انجام عملیات ضدصهیونیستی به هلاکت رساندند.

به گزارش مشرق، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک نظامی صهیونیست صبح امروز دوشنبه یک شهرک نشین ۴۰ ساله را در شرایطی که سراسیمه در حال دویدن به سوی ایستگاه اتوبوس در منطقه رعنانا بوده، هدف تیراندازی قرار داده است.

بنابراین گزارش، این نظامی صهیونیست تصور کرده که این شهرک نشین یک فلسطینی است که قصد عملیات مقاومتی داشته و در نهایت با شلیک گلوله وی را به هلاکت رسانده است.

در جریان این رخداد یک شهرک نشین ۵۰ ساله نیز زخمی شده که به بیمارستان منتقل شده است. منابع صهیونیستی هنوز به دلیل تیراندازی به سوی این شهرک نشین اشاره‌ای نکرده اند، اما از کشف یک چاقو در محل تیراندازی خبر داده اند که هنوز مشخص نیست متعلق به چه کسی بوده و آیا به فرد کشته شده ارتباط دارد.

گفتنی است در سال‌های اخیر بسیاری از فلسطینی‌ها بدون هر گونه دلیلی به علت ظن انجام عملیات از سوی نظامیان صهیونیست هدف تیراندازی قرار گرفته و به شهادت رسیده اند. نظامیان صهیونیست به دلیل ترس شدید از عملیات‌های مقاومتی، در برخی موارد حتی شهرک نشینان را هدف قرار داده و آنها را به اشتباه به هلاکت می‌رسانند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کیوان IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    0 0
    به جهنم خوش آمدی (صهیون نیست)
  • بلوچ IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    0 0
    برای نخبه هاشون!
  • علی افصحی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    0 0
    این از روی اشتباه نیست بلکه از روی رعب و وحشتی است که نیروهای صهیونیستی از فلسطینیان دارند چون بدبخت ها را با هزار دوز و کلک و تبلیغ و وعده رفاه به سرزمین های اشغالی می کشانند و در نهایت می شوند سرباز بدون انقضای خدمت!همیشه عمر سرباز! با این روحیه نه تنها خودی که خود را نیز می زند.
  • ح IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    0 0
    دوستان نمیخواید هشتگ بزنید؟ این دیگه اسنادش موجوده کار خود صهیونیست هاست #همینی که مرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس