غیبت بازیکن اسبق استقلال در جام جهانی سوژه AFC شد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در خبری به بازتاب مصدومیت ستاره اسبق تیم استقلال در جام جهانی فوتبال پرداخت.

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش لیست تیم ملی فوتبال ایران را برای جام جهانی فوتبال در حالی اعلام کرد که این لیست چند نکته عجیب دارد. یکی از مهمترین نکات انتخاب ۲۵ نفر است. بنا بر اعلام فدراسیون بین‌المللی فوتبال، هر تیم می‌تواند اسامی ۲۶ بازیکن را برای حضور در بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان اعلام کند. دیگر تصمیم عجیب کی‌روش گنجاندن نام چهار دروازه‌بان در لیست تیم است که این اتفاق در بین ۳۱ تیم دیگر جهان بی‌نظیر است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی با اشاره به اسامی اعلام شده نوشت: امید ابراهیمی یکی از بازیکنان مورد اعتماد کی‌روش پیش از آغاز جام جهانی مصدوم و از لیست تیم ملی کنار گذاشته شد. همچنین تا دقایق پایانی تردید در مورد حضور سردار آزمون وجود داشت زیرا وی در بازی پورتو و بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شده بود و از آن زمان در هیچ مسابقه رسمی به میدان نرفته است.

بیشتر بخوانید:

تصمیم عجیب کی‌روش علیه آچار فرانسه تیم ملی

AFC نوشت: ایران به بهبودی آزمون امیدوار است اما لیست این تیم هیچ شگفتی یا سورپرایزی ندارد. در این لیست مهدی طارمی قرار دارد که عملکرد درخشانی در فوتبال پرتغال داشته است.

لیست بازیکنان ایران به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، امیر عابدزاده و پیام نیازمند.

مدافعان: مرتضی پورعلی‌گنجی، شجاع خلیل‌زاده،‌ محمدحسین کنعانی‌زادگان، مجید حسینی، صادق محرمی،‌ رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی و میلاد محمدی.

هافبک‌ها: روزبه چشمی، سعید عزت‌اللهی،‌ احمد نوراللهی، احسان حاج‌صفی، مهدی ترابی،‌ سامان قدوس، وحید امیری، علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش و علی کریمی.

مهاجمان: مهدی طارمی، سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس