کد خبر 1435659
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۹
دستگیری

دو باند حرفه ای سرقت و زورگیری به دام پلیس کرمان افتادند.

به گزارش مشرق، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر اظهارکرد: نیروهای پلیس آگاهی به دنبال وقوع افزایش سرقت منزل و زورگیری در نقاط مختلف شهر کرمان و چند شهرستان دیگر، تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند.

سردار عبدالرضا ناظری ادامه داد: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی از دست داشتن چند نفر سارق غیربومی استان کرمان دراین سرقت ها باخبر شدند.

وی افزود: ماموران با همکاری اطلاعاتی پلیس استان یزد، شش متهم مرتبط با این سرقت ها را شناسایی و دستگیر کردند که مشخص شد این افراد در قالب یک باند اقدام به سرقت بیش از ۶۰ میلیارد ریال لوازم منزل در شهرستان های زرند، رفسنجان وکرمان کرده اندکه روندکشف اموال سرقتی و تحویل آن ها به مال باختگان در حال انجام است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: گروه دوم یک باندشش نفره هستندکه با تهدید چاقو،قمه و دیگرسلاح های سرد اقدام به سرقت گوشی و لوازم همراه شهروندان و افراد سالخورده در معابر سطح شهر می کردند که علاوه بر کشف برخی اموال سرقتی از مخفیگاه آنان، تعدادی مواد آتش زای دست ساز نیز کشف و مشخص شد این افراد با ورود به جمعیت اعتراضات اخیر، هم اقدام به سرقت و زورگیری از مردم کرده و هم اقدامات تخریبی و اغتشاشگرانه انجام داده اند.

سردار ناظری در پایان از کشف ۱۷ فقره سرقت منزل به صورت زورگیری از این باند و ادامه تحقیقات پلیسی برای کشف دیگر سرقت ها و بازگشت اموال سرقتی به مال باختگان خبر داد.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    0 0
    جلو اختلاسگرا رو بگيريد اينا که چيزي نيستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس