کد خبر 1435621
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
رزمایش نظامی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی

منابع خبری رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه خبر دادند که این رژیم از عصر امروز تا روز پنجشنبه در بلندی‌های جولان اشغالی رزمایش نظامی برگزار می‌کند.

به گزارش مشرق، منابع خبری رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه خبر دادند که این رژیم از عصر امروز تا روز پنجشنبه در بلندی‌های جولان اشغالی رزمایش نظامی برگزار خواهد کرد.

این رزمایش در حالی برگزار می‌شود که طی هفته‌های اخیر سرقت تجهیزات و تسلیحات نظامی از پایگاه‌های رژیم صهیونیستی باعث به سخره گرفته شدن نظامیان اسرائیلی شده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی شامگاه روز شنبه خبر داده بودند که مقادیر زیادی مهمات از یک پایگاه متعلق به این رژیم در جولان اشغالی سوریه به سرقت رفته است.

پایگاه خبری «واللا» گزارش داده بود که چند فرد ناشناس موفق شده‌ بودند وارد پایگاه «تصنوبر» در جولان اشغالی شوند و مقادیر زیادی سلاح و مهمات از داخل پایگاه ربودند.

رادیو ارتش صهیونیستی هم خبر داد، بیش از 100 هزار گلوله به همراه تجهیزات جنگی از این پایگاه خارج شده است، بدون اینکه حتی یک نفر هم آنان را ببیند.

در همین ارتباط، 20 مهر ماه گذشته ، منابع خبری اسرائیلی اذعان کردند که مقادیر زیادی گلوله از یک پایگاه رژیم موقت صهیونیستی در جنوب فلسطین اشغالی سرقت شده است.

یوسی یهوشع، تحلیلگر نظامی روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت خبر داد که در جریان این سرقت، بالغ بر ۳۰ هزار و ۲۲۰ تیر فشنگ از این پایگاه سرقت شده است.

رسانه های صهیونیستی همچنین اواخر شهریور ماه گذشته از یک اتفاق پرده برداشتند که در پایگاه نظامی این رژیم در «النقب» رخ داده بود. در جریان این حادثه، چند فرد ناشناس، سه اسلحه را از سربازانی ربودند که در یک دوره آموزشی شرکت کرده بودند، ولی خواب بودند.

افراد ناشناس پس از ورود به پایگاه، موفق شدند این سلاحها را به دست آورند. سربازان صهیونیستی که سلاحشان ربوده شده، در دوره افسران توپخانه شرکت کرده بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس