کد خبر 1435527
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی فارس پلاس نوشت:

اتفاقات اخیر در مورد بی‌بی‌سی‌فارسی و ایران‌اینترنشنال یک واقعیت دارد و یک دسیسه که باید به آن توجه کرد!

واقعیت این است که ایران‌اینترنشنال رسانه‌ وابسته به آل سعود از ابتدای شکل‌گیری‌اش با هدف فعال کردن شکاف های اجتماعی، قومیتی، مذهبی برای تجزیه ایران  که کور خوندند! شکل گرفته است و در بازه هایی این استراتژی اخیر که‌ حالا رعنا رحیم‌پور، خبرنگار بی بی سی فارسی آن را بیان کرده است

دسیسه اما این است که بی بی سی فارسی فهمیده است؛ در حال از دست دادن مرجعیتش در بین اپوزیسیون کشور است و از این باب علیه ایران‌اینترنشنال موضع‌گیری صریح کرده است، و الا کیست که نداند بی بی سی فارسی دروغگو تر از دیگر رسانه ها علیه ایران است و سالهاست علیه ایران متحد کار می‌کند، تنها با این تفاوت که در دروغ گفتن حرفه‌ای عمل می‌کند و تا آنجا که می تواند وابستگی اش به بودجه سلطنتی و روباه پیر را عیان نمی‌کند و ژست مستقلی می‌گیرد، تا دروغ هایش باورپذیرتر شود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محتشم IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    62 1
    سگ سیاه و سفید ندارد البته بلا نسبت به جناب سگ
    • شاکی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 0
      چقدر هم خونی داره تاریخ شروع به کار تلویزیون بی بی سی با فتنه فریب سال 88
  • javad IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    1 1
    دسیسه اصلی بی بی سی نه از باب این است که اپوزسیون برانداز خارج نشین جذب ایراناینترنشال شده بلکه از این جهت است که بی بی سی مرجع رسانه ای جریان غربگرا ی داخلی و بخشی از قشر خاکستری ناآگاه داخلی است. با توجه به اینکه از یک سو در این اغتشاش بی بی سی بسیار رو بازی کرده و پا به پای سعودنشنال مشغول به تخریب بوده و از سوی دیگر تروریستی اعلام شده اینترنشال از سوی ایران به منزله ریختن آب در لانه مورچگان بوده لذا بی بی سی برای فتنه های آینده نیاز دارد که مرجعیت رسانه ای اش در بین مخاطبان ایرانی اش حفظ شود. از این رو مشغول خودشویی است تا کثافت رفتار کنونی خود را پاک کند. پس دسیسه اصلی بی بی سی تحمیق مخاطب داخلی ایران است نه صرفا برانازان بیرونی
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    3 2
    با این همه دم و دستگاه عریض و طویل صدا و سیما، حریف دوتا شبکه معاند نمیشید! یا اینکه این دوشبکه آدرس غلط برای پوشاندن مشکلات دارو و خودرو و ... است؟!
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    2 1
    اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    2 0
    دقیقا... بی بی سی مثل روباه عمل می کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس