کشته‌سازی‌ ضدانقلاب در دزفول هم دروغ از آب در آمد/احسان خواجوی: من زنده‌ام+فیلم

امروز رسانه های معاند اقدام به انتشار تصویری از یک نوجوان دزفولی به نام احسان خواجوی کردند و مدعی شدند که به دلیل اصابت چندین گلوله جان باخته است اما واقعیت ماجرا چیست؟

به گزارش مشرق، امروز رسانه های معاند اقدام به انتشار تصویری از یک نوجوان دزفولی به نام احسان خواجوی کردند و مدعی شدند که به دلیل اصابت چندین گلوله جان باخته است.

پیگیری های خبرنگار فارس نشان می دهد احسان خواجوی در اغتشاشات گلوله ساچمه ای خورده است ولی از بیمارستان مرخص شده و در کمال صحت و سلامت است.

علی یار خواجوی عموی احسان خواجوی که کارهای ترخیص وی را از بیمارستان انجام داد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در تاریخ ۳۰ مهر ماه سال جاری احسان به همراه پدر خود در راه خانه بودند که در مسیر آشوبگران قرار می‌گیرند.

خواجوی اضافه کرد: متاسفانه مورد اصابت گلوله ساچمه ای قرار می‌گیرد و احسان از ناحیه کمر مصدوم می‌شود ولی در حال حاضر سالم و از بیمارستان مرخص شده است.

در روزهای اخیر که پروژه کشته‌سازی ضد انقلاب به صورت زنجیره‌ای در حال انجام است، هر روز نام‌هایی مختلف از شهرهای ایران مطرح می شود که توسط نیروهای امنیتی کشته شده‌اند و پس از بررسی ها مشخص می گردد این افراد یا زنده هستند یا دلیل مرگشان موضوع دیگری بوده است. نیکا شاکرمی، اسرا پناهی، دکتر پریسا بهمنی، نگین عبدالملکی، سارینا اسماعیل زاده، آرنیکا قائم مقامی، مائده جوانفر و بسیاری افراد دیگر نمونه هایی از همین دست هستند.

بررسی عملکرد ۵ رسانه ضدایرانی و صفحات مجازی آنها نشان می‌دهد این رسانه‌ها در بازه زمانی ۲۳ شهریور تا ۹ آبان (۴۶ روز) بیش از ۳۸ هزار دروغ را درباره حوادث اخیر ایران منتشر کرده‌اند. مطابق رتبه‌بندی بیشترین انتشار اخبار خلاف واقع به نسبت حجم خبر متعلق به بی‌بی‌سی فارسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس