کد خبر 1435016
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
کیهان

گفتم: تازه با این همه زوری که زده‌اند، نتوانسته‌اند هیچ غلطی بکنند؟! بی‌بی‌سی که اصرار داشت اقدامات این نوچه‌های داعش را اعتراض آرام جا بزند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

 گفت: جان بولتون، مشاور امنیت ملی ترامپ در مصاحبه با بی‌بی‌سی عجب افتضاحی به بار آورد!

گفتم: همان که با اون سبیل مثل گربه‌ای است که پاچه دزدیده؟! حالا چی گفته؟!

گفت: رسماً اعتراف کرده که آمریکا برای آشوبگران ایران اسلحه و مهمات می‌فرستاده و عوامل اصلی آشوب‌ها را در دو کشور همسایه ایران آموزش می‌داده.

گفتم: تازه با این همه زوری که زده‌اند، نتوانسته‌اند هیچ غلطی بکنند؟! بی‌بی‌سی که اصرار داشت اقدامات این نوچه‌های داعش را اعتراض آرام جا بزند!

گفت: حیوونکی مجری بی‌بی‌سی چند دفعه وسط حرف جان بولتون آمد و گفت؛ « نه‌...! اینها معترضان هستند! و مسلح نیستند»! ولی جان بولتون دوباره می‌گفت؛ نه! به آنها اسلحه داده‌ایم و در کردستان عراق [‌پایگاه اسرائیل‌] آموزش دیده‌اند! و...! خلاصه، مجری هر کاری کرد نتوانست جنایت آمریکا و اسرائیل و انگلیس را لاپوشانی کند!

گفتم: سارقی از دست پلیس فرار کرده و به قبرستان رفته و سر یک قبر نشسته بود! پلیس پرسید این‌جا چه می‌کنی؟! گفت؛ قبر پدرم است. پلیس گفت؛ این که قبر یک بچه است! و یارو گفت؛ آخه پدر من هم وقتی بچه بود فوت کرد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    3 0
    ورود به ترکیه را فله ای در گمرک را باز کردید بفرمایید...میشه این که مقابل شما هست! الکاظمی کجاست که داشت نقش‌های اسرائیل و آمریکا رو علیه ایران اجرا می کرد!؟
  • ... IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    3 0
    پای اربیل در میان هست ایندفعه خود بارزانی را بزنیداربیل اسرائیل دوم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس