کد خبر 1434955
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
خبر نگران‌کننده سرمربی معروف برای تیم ملی قبل از جام جهانی/ مهره‌ کلیدی کی‌روش بازی با انگلیس را از دست داد!

ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی و جدید تیم بایرلورکوزن از غیبت سردار آزمون برای بازی با اشتوتگارت خبر داد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که آخرین مسابقات باشگاهی در اکثر کشورهای دنیا پیش از آغاز جام جهانی در این هفته برگزار می شود، لورکوزن نیز فردا و در دیداری مهم، به مصاف اشتوتگارت خواهد رفت که البته در این میان، ستاره های غایب زیادی در دسترس آلونسو نیستند که یکی از آنها، سردار آزمون است.  

این دیدار علاوه بر طرفداران بایر، برای علاقه مندان به تیم ملی نیز حائز اهمیت بود. چرا که مهاجم ایرانی لورکوزن، یکی از مهره‌های مهم و کلیدی تیم کی‌روش، از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده بود و سرمربی پرتغالی امید زیادی داشت تا این بازیکن بتواند قبل از شروع جام جهانی، برای تیم باشگاهی خود به میدان برود.

در چارچوب دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود که آزمون هنگام گرم کردن، دچار آسیب دیدگی شد و نه تنها نتوانست در دیدار برابر پورتو به میدان برود، بلکه در تمام ۳۸ روز گذشته نیز از حضور در میادین به دور بوده و برای لورکوزن بازی نکرده است.

از هفته قبل بود که سردار توانست پس از تمرینات تخصصی فشرده زیر نظر کادرپزشکی تیم ملی، به تمرینات بایر برگردد و انتشار تصاویر حضور او در تمرین این تیم آلمانی، باعث دلگرمی کادرفنی و هواداران تیم ملی شد. در این شرایط، تصور می شد که آزمون بتواند دقایقی در دیدار هفته قبل برابر کلن به میدان برود که نه تنها این اتفاق رخ نداد، بلکه او بازی فردا برابر اشتوتگارت را نیز از دست داده است.

ژابی آلونسو سرمربی لورکوزن در نشست خبری پیش از بازی فردا و درباره بازیکنان غایب تیمش گفت: پاتریک شیک، چارلی آرانگیس و سردار آزمون در بازی فردا حضور نخواهند داشت. دیلی سینکخراون بعد از اینکه دیروز برای دومین بار پدر شد، به فهرست تیم برمی گردد. ما برای او بسیار خوشحالیم.

بدین ترتیب کارلوس کی روش باید فکر قرار گرفتن آزمون در شرایط بازی تا پیش از آغاز جام جهانی را از سر بیرون کند. بازیکن کلیدی و موثر در خط حمله تیم ملی، تنها دیدار برابر تونس را در پیش دارد تا بتواند برای دقایقی به میادین بازگردد و قبل از دیدار با انگلیس، یک بار دیگر پا به توپ شود.

در چنین شرایطی، به نظر می رسد آزمون نتواند در ترکیب اولیه ایران برابر تیم گرت ساوت‌گیت قرار گیرد. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و کادرفنی تیم ملی چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد.

خبر نگران‌کننده سرمربی معروف برای تیم ملی قبل از جام جهانی/ مهره‌ کلیدی کی‌روش بازی با انگلیس را از دست داد!

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 0
    چوب خدا صدا نداره خوبش شد
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 0
    ایشون بره به همون توئیتر بازیش برسه...خط حمله ی اونجا بیشتر بهش احتیاج داره..خخخ
  • IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 0
    بهتر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس