برای حل مشکلات مردم و کسب و کارها تلاش می‌کنیم

وزیر ارتباطات گفت: مشکلات و مسائل مردم و کسب و کارها در این شرایط را کاملاً درک می‌کنم و برای حل آن تلاش کردیم تا بقیه مجموعه‌های تصمیم‌گیر را نیز همراه کنیم.

به گزارش مشرق، «عیسی زارع پور» در کانال خود در پیام‌رسان «بله» نوشت: این هفته با تعدادی از مدیران و صاحبان سکوها و کسب و کارهای داخلی و نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و اتحادیه کشوری کسب و کارهای فضای مجازی نشستی داشتم و بی‌واسطه نظرها، پیشنهادها و انتقادهای آنها را به عنوان فعالان عرصه فضای مجازی شنیدم و تلاش کردم در مورد ابهامات، نگرانی‌ها و سوالات آنها صحبت کنم.

وی افزود: در این جلسه گفتم که مشکلات و مسائل مردم و کسب و کارها در این شرایط را کاملاً درک می‌کنم و توضیح دادم که برای حل این مشکلات تلاش کردیم تا بقیه مجموعه‌های تصمیم گیر را نیز همراه کنیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: واقعیت این است که همه باید بدانند، پلتفرم‌های اقتصاد دیجیتال کشور نقش بی‌بدیلی در توسعه اشتغال، خلق ثروت و حل مشکلات کشور دارند و باید نگاه به آنان تغییر کند.

زارع پور ادامه داد: به همین دلیل هم در این ایام از توسعه پلتفرم‌های داخلی برای ارائه سرویس بهتر به مردم حمایت کردیم تا در صورت برگشت پلتفرم‌های خارجی، قدرت رقابت داشته باشند و مردم به استفاده از داخلی‌ها تمایل داشته باشند.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما در وزارت ارتباطات این است که بتوانیم حال عرصه فضای مجازی را بهتر کنیم و برای این منظور به کمک و همراهی تمام فعالان این حوزه نیازمندیم و از هر پیشنهادی برای بهبود وضعیت موجود استقبال می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس