کد خبر 1434628
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
دشان: چالش بزرگی پیش رو داریم/ نگرانی بابت وضعیت بنزما نداریم

سرمربی تیم ملی فرانسه پس از اعلام لیست نهایی این تیم برای حضور در جام‌جهانی گفت: چالش بزرگی را در قطر پیش رو داریم.

به گزارش مشرق، دیدیه دشان پس از اعلام لیست نهایی این تیم برای حضور در جام‌جهانی، گفت: ما چالش بزرگی در پیش داریم. هیچ جامی بزرگتر از جام جهانی نیست اما من کاملاً به بازیکنانم ایمان دارم.

 وی درباره وضعیت کریم بنزما که چند بازی رئال را در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت از دست داده است، اظهار داشت: من با کریم صحبت کردم. اگر او در زمین نبود به این دلیل بود که دو مشکل کوچک داشت. کادر پزشکی رئال و فرانسه با هم صحبت کردند و هیچ نگرانی بابت وضعیت او وجود ندارد. او بسیار هوشیار است.

سرمربی تیم ملی فرانسه درباره دعوت از اولیور ژیرو هم تاکید کرد: فکر می‌کنم برای تیم فرانسه بهتر است که او در کنار ما باشد. او وضعیت خود را می‌داند.

ژیرو مهاجم کهنه کار و ۳۶ ساله پس از چند بازی خوب برای میلان در این فصل انتخاب شده است و برای شکستن رکورد ۵۱ گل ملی تیری آنری به ۳ گل نیاز دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احساس می‌کنید در بهترین شرایط برای جام‌جهانی هستید، خاطرنشان کرد: بهترین شرایط چیست؟ آیا در سال ۲۰۱۸ در بهترین شرایط بودیم؟ مشکلاتی وجود دارد، پل پوگبا و انگولو کانته دو غایب بزرگ ما هستند و در شرایط پیچیده‌ای قرار داریم اما این برای همه تیم‌ها یکسان است.

دشان افزود: بازیکنانی زیادی از تیم‌های دیگر هم مصدوم هستند، مانند دیروز که سادیو مانه از سنگال مصدوم شد. من به تیمی که انتخاب کرده‌ام اعتماد دارم و مطمئنم آنها برای مبارزه هر کاری انجام خواهند داد. ما باید دقیق باشیم. وضعیت خوبی داریم اما این تضمینی به ما نمی‌دهد. من همیشه مثبت نگاه می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فرانسه درباره اینکه در سه دوره اخیر، قهرمان جهان در مرحله گروهی (ایتالیا در سال ۲۰۱۰، اسپانیا در سال ۲۰۱۴ و آلمان در سال ۲۰۱۸) حذف شده است، هم گفت: این سختی و آمادگی سطح بالا را نشان می‌دهد. برنده شدن سخت است. هر چهار سال فقط یکی برنده می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس