کد خبر 1434519
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
جریمه میلیاردی محتکر لوازم خانگی قاچاق در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از جریمه ۱ میلیارد ریالی واحد صنفی متخلف برای نگهداری لوازم خانگی قاچاق خبر داد.

به گزارش مشرق، علیرضا حسن پور اظهار کرد: با همکاری پلیس امنیت اقتصادی، بازرسان سازمان صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان، یک واحد صنفی که اقدام به نگهداری انواع لوازم برقی خانگی قاچاق کرده بود، کشف و پرونده ای در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل شد.

وی افزود: بر اساس مستندات پرونده، شواهد موجود و بررسی های به عمل آمده، اتهام قاچاق محرز شد که علاوه بر ضبط و انتقال کالای مکشوفه به سازمان املاک تملیکی، متخلف به پرداخت بیش از ۱ میلیارد ریال، جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تولید کنندگان و فروشندگان موظف به درج شناسه بر روی کالا هستند و به کالاهای فاقد شناسه، مجازات قاچاق اعمال می شود.

وی به بیان اثرات زیانبار قاچاق بر چرخه اقتصاد کشور، تولید ملی، تجارت، سرمایه گذاری و اشتغال جوانان پرداخته یادآور شد: تعزیرات حکومتی با هرگونه خرید، فروش، حمل و نگهداری کالاهای خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می کند.

گفتنی است شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق  سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی، جهت رسیدگی تخلفات را گزارش و اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    1 0
    مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از جریمه ۱ میلیارد ریالی واحد صنفی متخلف برای نگهداری لوازم خانگی قاچاق خبر داد!!!!!! یک میلیارد ریال یعنی یکصد میلیون تومان که الان با توجه به ارزش ( ریال ) = یکصد هزار توماِن دو سالِ پیشه. و یکصد میلیون تومان پول توجیبی بچه سرمایه‌دار ها ست. شاید هم ...
  • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 1
    شهروندان اگه بخوان جهیزیه بخرن باید کجا مراجعه کنن بس کنید این بازیهاتون رو خدا داره نگاهتون میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس