نیروهای آمریکایی را هدف قرار دهید

قبایل سوری ضمن تاکید بر خروج اشغالگران آمریکایی از سوریه اعلام کردند: ما خواستار حمله به نیروهای آمریکایی در هر نقطه سوریه هستیم.

به گزارش مشرق به نقل از سانا، یک قبیله سوری بر مخالفت با شرکت در هر نشستی زیر لوای نیروهای اشغالگر آمریکایی در استان حسکه تاکید کردند و آنرا با هدف ایجاد دودستگی میان قبایل و عشائر و ایجاد فتنه میان آنها قلمداد کردند.

در این راستای قبیله «طیء» در بیانیه ای ضمن تاکید بر مبارزه با تروریسم بر مخالفت با حامیان آن به ویژه نیروهای آمریکایی که با شعار دموکراسی پوشالی برای سیاست معروف به چپاول و غارت و اشاعه فرهنگ قتل و کشتار در منطقه برای مخفی نگه داشتن جنایاتشان حضور دارند، تاکید کردند.

این قبیله در بیانیه خود بر مخالفت با مشارکت در هر نشست یا گردهمایی تحت نظارت نیروهای اشغالگر آمریکایی تاکید کردند و آنرا عاملی برای تضعیف موضع ملی و در راستای اجرای طرح آمریکایی با هدف تجزیه سوریه و غارت منابع ملت سوریه دانستند.

در این بیانیه آمده است: اشغالگران آمریکایی جز با مقاومت مردمی از سرزمین ما بیرون نخواهند رفت از این رو خواستار حمله به آنها در هر نقطه سوریه هستیم زیرا آنها جز زبان زور نمی فهمند. آنها را باید بیرون کنیم همانطور که عثمانی ها و فرانسوی ها را بیرون کردیم. با تمام توان اقدام به بیرون راندن اشغالگرانی می کنیم که با هدف اشغال اراضی و غارت منابع ما و حمایت از تروریسم وارد سوریه شده اند.

در این بیانیه موضع قبیله مذکور بر وفاداری به بشار اسد رئیس جمهور سوریه عنوان شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 2
    اینامثل یک تعداد مشنگ هنوز کاری نکردن جلوتر فریاد میزنند
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    2 0
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 1
    تفکر قبیله ای مال دوره ای وحشی گری بود و بنظرم اینا برند آدم مدرن مثل چینی ها و هندی ها بشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس