انتخابات میاندوره ای۲۰۲۲ کنگره آمریکا به روایت تصویر

روزنامه یو اس ای تودی نوشت، موج انتخابات ایالتی تا چند ساعت دیگر به پایان خواهد رسید و می‌تواند نگاه اولیه‌ای را در خصوص نتایج انتخابات میان دوره‌ای کنگره ۲۰۲۲ ارائه دهد.

به گزارش مشرق، این رسانه آمریکایی سه‌شنبه شب افزود: این نتایج همچنین نشان می‌دهد که کدام حزب کنترل کنگره  و پست فرمانداری در ایالت‌ها را برعهده خواهد گرفت.

این روزنامه نوشت، در بخش‌هایی از ایالت‌های کنتاکی و ایندیانا انتخابات ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت محلی آمریکا پایان یافت.

بر اساس این گزارش در ایالت اوهایو که «جی دی وانس» از حزب جمهوریخواه با «تیم رایان» رقیب دموکرات خود برای کرسی سنا رقابت می‌کند انتخابات در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه (به وقت محلی آمریکا) به پایان می رسد و یک میلیون و ۵۵ رای  به صندوق‌ها ریخته شده است.

به گفته ناظران انتخابات مسائل عادی در ایالت‌های اصلی محل رقابت نامزدها در روز سه شنبه اتفاق افتاده اما مشکل عمده ای در سراسر کشور گزارش نشده است.

مقامات امنیت سایبری ایالات متحده می گویند که آنها مراقب هستند، اما تا کنون همه چیز آرام بوده است.

انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا از روز سه شنبه ۱۷ آبان ماه برای تعیین  ۴۳۵ نماینده مجلس، ۳۵ سناتور، ۳۹ فرماندار و شماری زیادی از مقام‌های محلی و ایالتی در سراسر آمریکا آغاز شد.

حوزه‌های رای گیری در ایالت‌های مختلف آمریکا از صبح سه شنبه هشتم نوامبر (۱۷ آبان ماه) به وقت محلی برای انتخابات میان‌دوره ای کنگره این کشور به روی رای دهندگان آمریکایی باز شد.

قوانین و مقررات ایالت‌های پنجاه گانه آمریکا موجب شده است تا ساعت آغاز و پایان اخذ رای در هر ایالت متفاوت باشد و زمان اعلام نتایج نیز با احتساب شمارش آرای  پستی در برخی ایالت‌ها حتی تا یک هفته به طول انجامد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس