.

نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان اخبار منتشر شده مبنی بر ارتباط وی با مقامات صهیونیست در جریان نشست آب و هوا در شرم الشیخ مصر را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق از سایت النشره، نجیب میقاتی، نخست وزیر پیشبرد امور لبنان اعلام کرد که هیچ تماسی توسط وی و اعضای هیئت کشورش با هیچ یک از مقامات اسرائیلی در کنفرانس آب و هوا در شرم الشیخ برقرار نشده است.

دفتر میقاتی در بیانیه‌ای در این باره نوشت: رسانه‌ها اخباری مبنی بر شرکت وزیر اسرائیلی در کارگاه تخصصی در جریان کنفرانس آب و هوا در شرم الشیخ با حضور نجیب میقاتی به همراه هیئت‌های عراق و فلسطین در آن منتشر کرده‌اند.

در این بیانیه آمده است: باید توضیح دهیم که این نشست گسترده به دعوت رؤسای جمهور مصر و قبرس و حضور آنها و با مشارکت گسترده بین المللی و عربی مانند سایر رویدادهای کنفرانس آب و هوا انجام شد و هیچ تماسی با هیچ مقام اسرائیلی برقار نشده است و اهداف هیاهویی که رسانه‌های اسرائیلی در این گونه کنفرانس‌ها به راه می‌اندازند مشخص است.

نشست آب و هوایی سازمان ملل موسوم به "۲۷COP" یکشنبه با حضور سران جهان در شرم‌الشیخ آغاز شد و تا ۱۸ ماه جاری میلادی ادامه خواهد داشت.

هیئت لبنان به ریاست نجیب میقاتی در این نشست حضور دارد.رهبر حزب وطن ترکیه به سوریه می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس