کد خبر 1433988
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
محمد ایمانی

او عقده های ناکام فرماندهان اتاق عملیات موساد، سیا و MI۶ را بازگو می کند که امید شان برای ایجاد شکاف در ایران شکست خورد.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

علی کریمی در عقده گشایی علیه نیروهای نظامی و انتظامی و مدافعان امنیت، بازیچه و عروسکی بیش نیست.

او عقده های ناکام فرماندهان اتاق عملیات موساد، سیا و MI۶ را بازگو می کند که امید شان برای ایجاد شکاف در ایران شکست خورد.

کریمی به عنوان گروگان، حتی اجازه ندارد خود را نشان بدهد و یک ویدئوی زنده منتشر کند. اگر هم تاریخ مصرفش تمام شود، ریسک نمی کنند که بیرون بیاید وپشت پرده نمایش را بر ملا کند.

همان سرویس هایی که از او بیگاری می کشند، شهریور ۹۷، گروهک ترویستی الاحوازیه را مامور کردند مردم و نیروهای رژه رونده را در اهواز به خاک و خون بکشد. ۲۵ شهید و ۶۰ زخمی، نتیجه این جنایت بود.

کینه نیروهای و نیروی انتظامی به عنوان مدافعان پاکباخته ملت ایران، هرگز از دل دشمنان سرخورده بیرون نخواهد رفت.

این نیروها سر سفره ملت بزرگ شده اند و نه مانند سلطنت طلبان و منافقین وطن فروش، سر سفره آمریکا و انگلیس و اسرائیل. بنابراین، در انقلاب و دفاع مقدس و دیگر تهدید های دشمنان، همواره کنار ملت ایران ایستادند و بعد از این هم به کوری چشم دشمن، خواهند ایستاد.

عقده گشایی نیابتی علیه مدافعان امنیت کشور+ عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 34
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 7
  • امیر FR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    33 21
    با سلام ، باید بپذیریم که نیروی انتظامی در چشم مرد بسیار ضعیف شده ، وقتی نیروی انتظامی را مسول امنیت اخلاقی جامعه گذاشتیم ( حالا غلط و درست را کار نداریم) ولی اکنون از دختر 14 ساله تا بیشتر جلوی پلیس روسری را برداشته و با عشوه رد میشوند یعنی یه دهن کجی بزرگ ، بعد توقع داریم نیروی انتظامی احساس قدرت داشته باشد. بنده به نوبه خودم دست نیروی خدوم انتظامی را میبوسم .
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      5 2
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
      1 0
      آقا/خانم 9:41 شما کامنت دیگری ندارید که در ذیل هر نظری چه با ربط و چه بی ربط میگذارید؟
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    39 5
    بدبخت کرمی چقدر بی عقلی نصف مملکت یا نظامی هستن یا خونواده نظامی هان ، یا دوست داران نظامی هان .با نظامی ها و ارتشی ها که در افتادی یعنی نصف کشور رو مواجه کردی با خودت، دین نداری، غیرت نداری عقل استراتژیک هم نداری که بدبخت.
    • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      12 2
      گاوتر از کریمی نفهم هم داریم. گاوتر از کریمی فالور این دلقک وطنفروش هست. خاکبرسر کریمی خائن. عاقبت بخیر نشدی بدبخت [با اینکه همه چیز داشتی_ هم پول و هم شهرت].
    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      1 0
      درسته احمقها. از خودش فالوورهاش هستند، احمق نبودند می‌فهمیدند که کشور تجزیه بشه به دونه دونه آسون تجاوز میشه. عراق و افغانستان و سوریه بغل دستمون هست
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    26 0
    نمیفهمد
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    36 3
    این مرتیکه رو خفه میکنین یا خودمون اقدام کنیم؟
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      10 2
      علی کریمی سرنوشت سلمان رشدی و روح اله زم رو دوست داره
  • امیر FR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    9 6
    با سلام ، باید بپذیریم که نیروی انتظامی در چشم مرد بسیار ضعیف شده ، وقتی نیروی انتظامی را مسول امنیت اخلاقی جامعه گذاشتیم ( حالا غلط و درست را کار نداریم) ولی اکنون از دختر 14 ساله تا بیشتر جلوی پلیس روسری را برداشته و با عشوه رد میشوند یعنی یه دهن کجی بزرگ ، بعد توقع داریم نیروی انتظامی احساس قدرت داشته باشد. بنده به نوبه خودم دست نیروی خدوم انتظامی را میبوسم .
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    25 2
    کریمی پوز خاطر
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    24 3
    باور کنید این مردک کریمی الان زنده نیست و موساد کارش رو ساخته و دیر یا زود از جنازه اش رونمایی میکنه برای یه آشوب دیگه
  • ح IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    26 4
    کی شود دریا ز پوز سگ نجس؟
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      4 1
      بهترین پاسخی که می‌شد بدی .آفرین
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    20 4
    آخخخخخخ که چه حالی میده خبر بیاد علی کریمی به درک واصل شد. ماها که میدونم توسط صهیونیست به جهنم خواهد رفت... اونجاست که علی کریمی میفهمه پولهاش بدردش نخورد و نمیخوره...
  • مرتضوی IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    29 3
    تف به روحت کریمی .داری به ارتش همیشه قهرمان هم توهین می کنی؟!
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    7 36
    از دست علی کریمی بسوز
    • محمد قزل IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
      0 0
      فعلاً که قدرت دست ماست تو باید بسوزی
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      5 0
      اتفاقاً این شما هستین که امیدتون به اغتشاشات و تغییر نظام که نه (چون مال این حرفا نیستین) بلکه تغییر سیاست‌های منطقه‌ایِ ایران از بین رفته و در حال سوزش هستین. .
    • ح IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      16 0
      فعلا که اون داره تو جهنم میسوزه یه مدت بعدم مثل اون حقیقت نژاد براثر سرطانی چیزی هم میمیره بدون هیچ مدرکی
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      7 0
      راست میگی امثال تو و کریمی کاری جز سوزاندن اتش زدن و جنایت ندارند بله ما میسوزیم از اینکه اجازه نداریم بیاییم بالای سرتان وگرنه الان به جای رجز خوانی .....افتاده بودی ترسوی بزدل
  • علی افصحی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    22 4
    مگر امام خامنه ای نفرموده نظرات سلبریتی ها نه ارزش دارد ونه اهمیت . حساسیت نشان ندهید.به ویژه بدتر از حیوان انسان فضای مجازی بی سواد علی کریمی که خودش را اجاره داده است!!. او چه می فهمد ارتش فدای ملت یعنی چه؟ اوچه لیاقتی دارد تابفهد نیروی همیشه قهرمان، نیروی هوایی عزیز ما چه بلایی سر داعش درآورده!و... اوفقط با اختلاسگران لاس زده وحرام خواری کرده ومی کند.
    • BE ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      3 1
      دقیقا
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    15 4
    کریمی یه فیلم بده بفهمیم زنده ست یا نه
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    10 2
    دشمن (یهود و ...) بیشترین سرمایه ش رو «شبکه مردم‌نما»ش می دونه. یهودی و بهایی و ساواکی و ... که با ظاهر مردم در پاساژ و کنسرت و آسانسور و سینما و دانشگاه و در کنار سلبریتی ها و مردم حاضر میشن و اصرار دارن برای ارتباط گرفتن و نظر دادن و القای تفکر دشمن به مردم و سلبریتی ها. حالا هی تعجب کنیم که چرا یه عده قانع نمیشن که پروژه مهسا امینی و... پروژه دشمن هست:) ۶۰ عزیز مردم ایران چرا براشون مهم نیست؟ چرا دروغ کشته سازی رو باور میکنه؟ طرف خودش قاتله و در تیم دشمن :) انتظار قانع شدن قاتل رو داریم؟! و گفتگو کردن با این ها و رسانه هاشون؟ چه بسا هزاران نفر عضو این شبکه مردم‌نما باشند و کارشون آلوده کردن نظر مردم با این ترفند که ما قانع نشدیم، شما هم نشید! هرچند منطقی نباشه حرفمون!! شاید برخی فکر کنند گفتن تعداد یهودی های مخفی و بهایی های یهودی و ... باعث ترس برخی ها میشه. ولی خدا به مردم ابلیس و شیطان رو معرفی میکنه، تازه در احادیث به این مضمون به نظرم به همه مردم گفته میشه که به ازای هر نفر، ۲ شیطان هست! (۲ برابر انسان ها!) آن هم در خون و ... انسان. شیطان حرف میزند تو فکر میکنی خودت حرف زدی اما پچ پچِ شیطان بوده. خدا اینکه انسان ها دشمن دارند آن هم در این تعداد زیاد (۲برابر انسان ها) رو به انسان ها میگه و این دانستن رو به نفعشون میدونه. پس شاید دانستن وجود دشمن خطرش و هزینه‌ش کمتر از ندانستن وجود دشمن است. آیا مردم میدونن خیلی از یهودی ها(مخفی و پیدا) و بهایی ها براشون ایران تقریبا اصلا اهمیتی نداره و وطنشون تلاویو و عکا و ... و مطیع دستورات خاخام هاشون و بیت العدل و ...هستند؟ مردم میدونند این دشمنان ایران و سربازان دشمن بینشون و در همین خیابان و پاساژ و دانشگاه و هایپر و ... هستند؟ مردم میدونند ماجرای قتل های زنجیره ای هم به اینا مرتبط بوده و زیر سر اینا؟! میدونن وهابی(داعش و القاعده و ریگی و...) رو یهودی ساخته؟ (محمدبن عبدالوهاب) حاج قاسم در سخنرانی ای گفتند: «داعش یهودی...» یا «وهابی یهودی...». راستگویی به نفع ماست و دروغ و پنهانکاری به نفع دشمن و شیطان. از مهمترین لشکرهای دشمن «شبکه مردم‌نمای دشمن» در ایران هست با ظاهر مردم.
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    49 3
    ارتش و سپاه ید واحد انقلاب هستن
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    4 0
    کارهای کریمی چه سودی براش داره؟پول؟شهرت؟اقامت؟ همه این ها رو که قبلاً هم داشت.
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    4 1
    اینجا گفتن در مورد تربیت پدر و مادر خودت چیزی نگو.آره.خخخخخ
  • حمید ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    5 1
    کریمی دوزاری=بیسواد=لقمه حرام=سگ باز ومهمتر قمارباز.نتیجه همه این خصوصیات میشه خیانت به وطن.بنده یک پرسپولیسی هستم ولی کریمی ننگ عالم بر سر تو.
  • محم IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    29 1
    والله افسوس میخورم یه عمر این نمک نشناس نمکدان شکن ذو تشویق میکردیم نشون دادکه ذات خیلی پلیدی داره میترسم از روزی که موساد یه بلایی سر این اشغال بعدش بندازه گردن نظام
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    2 0
    مرگ برای امثال کریمی کمه باید زجرکش بشن ...آه تمام این عزیزان از دست رفته روزی گریبانش را خواهد گرفت چوب خدا صدا ندارد ولی وقتی میزند دوا ندارد..
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    2 0
    حق پیروز است اگرچه تمام مستکبرهای دنیا زیاد باشن
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 0
    گذشته از بی شرفی و بیسوادی علی کریمی که شکی در اون نیست، به نظر من صفحه خودش رو به کسی یا کسانی فروخته وگرنه توی این مدت یه عکسی فیلمی چیزی ازش درمیومد
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    1 0
    من نمیدانم این موضع انفعالی چه معنایی میدهد که هرروز هرزگان یک دروغ بسازند و نظام هم با کلی دردسر به دنبال اثبات دروغ آنان باشد؟؟؟؟ اینطور که تمام توان امنیت کشور صرف عملیات فریب دشمن میشود...همه مردم دیگر فهمیده اند که اغتشاشگران و حامیان آنها به دنبال حذف خدا از زندگی و تجزیه ایران اسلامی هستند و کسی هم به دروغ های آنها گوش نمیدهد پس لطفا از لاک دفاعی بیرون آمده و آفند را آغاز کنید وگرنه دشمن یک گام دیگر خواهد برداشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس