دستگیری عامل اصلی اغتشاشات در وحیدیه

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عامل اصلی اغتشاشات اخیر در وحیدیه شهریار خبر داد.

به گزارش مشرق، فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بعد از ظهر سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر در اطلاعیه ای اظهار داشت: در پی انتشار کلیپ شعار دهی تعدادی از دانش آموزان دختر در شهرک وحیدیه شهریار در فضای مجازی و شبکه‌های معاند و ماهواره‌ای اقدامات ویژه جهت شناسایی عاملان آن در دستور کار قرار گرفت.

در این اطلاعیه آمده: مأموران پلیس اطلاعات غرب استان تهران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، عامل اصلی تحریک دانش آموزان را شناسایی و در یک عملیات پلیسی در مخفیگاه خود در شهرستان شهریار دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اضافه کرد: متهم در مواجه با ادله و شواهد موجود به جرم خود اعتراف و در اظهارات اولیه خود هدف و انگیزه خود را از این اقدام مجرمانه طمع مالی با فریب وعده‌های تو خالی توسط معاندین و تحت تأثیر جو رسانه‌های خارجی اعلام کرد.

بنابر این گزارش، متهم در اعترافات خود اعلام داشت که چندی قبل با شخصی با نام مستعار ژنس که ساکن آلمان بوده آشنا و با وعده‌هایی به جهت راه اندازی اغتشاش در منطقه خود اقدام و بعد از تهیه کلیپی از اعتراضات برای پخش در فضای مجازی و شبکه‌های معاند برای همدست خود ارسال نماید.

گفتنی است متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله مومن IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    24 2
    50 میلیارد تومان جریمه و زندان بلند مدت به او بدهید تا وسوسه گرین کارت یادش برود
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
      1 28
      بلید همه مردم ایران رو ۵۰ میلیارد تومن جریمه کنن چون همه مردم معترضن
  • موسی IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    2 0
    این اقا یا خانم که نوشته همه مردم ایران متعرض هستن ممکن هست از دست بعضی مدیران مقام پرست وبی عرضه نا راضی باشند اما متعرض نیستن یااین شخص مغزش به اندازه مورچه هست که وقتی در زیر استکانی می افتد میگوید آحای فرار کنید که همه دنیارا اب برد دوتا خود فروخته را همه مردم میبیند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس