امیرعبداللهیان: ایرانیان مقیم اروپا سرمایه‌های مهم ایران در خارج از کشور هستند

وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی برخط با سفرا و سرکنسول‌های ایران در اروپا، ایرانیان مقیم اروپا را سرمایه‌های مهم جمهوری اسلامی در خارج از کشور خواند و بر ارتقای خدمت رسانی به آنها تأکید کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان امشب (دوشنبه) ۱۶ آبان ماه در گفت‌وگویی برخط با سفرا و سرکنسول‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اروپایی، بر اهمیت تلاش مضاعف نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور برای پیشبرد و تحقق راهبرد سیاست خارجی دولت سیزدهم تحت عنوان «سیاست خارجی متوازن، دیپلماسی پویا و تعامل هوشمند» در شرایط چالش‌های بین‌المللی تأکید کرد. 

وزیر امور خارجه یادآور شد: مواجهه با این چالش‌ها مستلزم کنشگری فعال، قدرتمند و موثر نمایندگی‌های کشورمان برای ارتقای منافع و مصالح جمهوری اسلامی ایران است.

امیرعبداللهیان همچنین با تاکید بر اینکه هموطنان ایرانی فرهیخته مقیم اروپا سرمایه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور هستند، به ویژه  اهمیت ارتقای خدمت رسانی به هموطنان ایرانی مقیم اروپا را یادآور شد. 

در این دیدار برخط، سفرا و سرکنسول‌های جمهوری اسلامی ایران دیدگاه‌های خود در خصوص آخرین تحولات در روابط ایران با کشورهای اروپایی را با وزیر خارجه کشورمان در میان گذاشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    0 0
    بعضا خوده این حضرات باعث این مشکلات هستند. باید از کسانی در این پست ومسولیت ها انتخاب کرد که روحیه بسیجی و باور به دفاع از حقانیت جمهوری اسلامی داشته باشند نه از کسانی که در موقع اتمام ماموریتشان خانواده هایشان را تحت هر عنوان /// تحصیل و معالجع و..../// برنمیگردانند و چند صباحی نیزخودشان هم به انها ملحق میشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس