کد خبر 1433606
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

هزینه های سفر به کربلا

از آنجایی که کربلا یکی از شهر های روحانی و زیارتی دنیاست که واقع در کشور عراق می باشد، معمولا افراد زیادی از تمام نقاط جهان به آن سفر می کنند. خوشبختانه به دلیل فراهم آوردن شرایط امنیتی در این کشور، سفر کردن زائرین به کربلا سالانه رو به افزایش است. درست است که عموما در تمامی روزهای سال افراد زیادی به کربلا سفر می کنند، اما سفر به کربلا در ماه محرم و سفر به نقطه صعود خود می رسد.

هزینه های اصلی سفر به کربلا

با اطلاع از هزینه های اصلی سفر به کربلا میتوانید سفری ارزان تر را تجربه نمایید اگر که تجربه سفر به کربلا را ندارید به شما پیشنهاد میکنیم تا با تور به کربلا سفر نمایید چنانچه قصد دارید تا ارزان تر سفر نمایید میتوانید از تور ارزان کربلا هم استفاده نمایید.

با اطل

  • پاسپورت

    از آنجایی که عراق جزو کشورهای خارجی محسوب می شود، استفاده از پاسپورت و گذرنامه برای ورود به عراق الزامی است و برای دریافت آن، باید به پلیس+10 مراجعه شود. زمان ارسال پاسپورت طی دو هفته زمان می برد تا به آدرس محل زندگی شما برسد.
     
  • ویزای عراق

    یکی از خبرهای مهم و لذت بخش این است که برای سفر زائران ایرانی به کربلای معلی، دیگر نیازی به دریافت و ارائه ویزای عراق نیست. 
     
  • عوارض خارج شدن از کشور

    همانطور که گفتیم، عراق جزو کشورهای خارجی محسوب می شود و باید هزینه ای را در قبال عوارض خروج از کشور بپردازیم. لازم به ذکر است، هزینه گذرنامه با تعداد دفعات خارج شدن شما از کشور رابطه ای مستقیم دارد و برای پرداخت مبلغ مورد نظر نیازمند  مدرک گذرنامه هستیم. یکی از روش های پرداخت عوارض، به صورت آنلاین می باشد که راحتی را برای مسافران فراهم ساخته است. از زائرانی که قصد سفر به کربلا را در اربعین ماه داردند، هیچ هزینه ای بابت عوارض خروج از کشور دریافت نمی شود.
     
  • تبدیل پول ایرانی به عراقی

    واحد پول کشور عراق، دینار می باشد و شما باید برای سکونت در این کشور این واحد پول را به همراه خود داشته باشید، برای تبدیل پول ایرانی به دینار باید به صرافی ها مراجعه کنید.
     
  • راه های حمل و نقل برای رسیدن به کشور عراق

    راه های گوناگونی جهت رسیدن به کشور عراق وجود دارد که بنابر انتخاب شما قابل تعیین است که هر فردی متناسب با بودجه ای که دارد به آن می پردازد. اتوبوس، قطار و هواپیما از راه های سفر نمودن به این کشور است که بنابر خواسته شما انتخاب می شود.  

هزینه های سفر به کربلا

  • سکونت در کشور عراق

    کربلا یکی از شهرهای گران برای استقرار می باشد و هتل هایی که در این شهر هستند با توجه به کیفیتشان و فاصله شان تا حرم، نرخ بندی می شود. اگر میخواهید تمام هزینه های این سفر اعم از: خورد و خوراک، محل استقرار و... برای شما رایگان رقم بخورد میتوانید در ایام اربعین به این شهر مقدس سفر کنید.  
     
  • هزینه تغذیه در عراق

    از آنجایی که ممکن است طبخ غذا در این کشور،  با ذائقه ایرانی ها جور درنیاید به همین دلیل به شما پیشنهاد می شود تا رستوران های با کیفیت را گزینش کنید. اگر هم نحوه سفر کردن شما با تور می باشد، هزینه هر وعده غذایی با تور می باشد. 
     

رفت و آمد در داخل کشور عراق


هزینه حمل و نقل در کشور عراق، جزو مواردی است که باید به آن توجه کنید. اتوبوس ها و ماشین های شخصی از قیمت بالایی برخوردار هستند، لذا اگر میخواهید رفت و آمد شما از هزینه ی کمتری برخوردار باشد، اجاره خودرو بهترین راه برای جلوگیری از صرف هزینه های بالا می باشد.

هزینه های سفر به کربلا

راه های سفر به کربلا

  • سفر با هواپیما
  • سفر با قطار
  • سفر با اتوبوس
  • سفر با ماشین شخصی
  • سفر با کاروان(تور)

بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما برای سفر به کربلا

از آنجایی که کربلا در تمامی زمان های سال به ویژه ایام سوگواری شلوغ می باشد، حتما باید دقت داشته باشید از دو ماه قبل به رزرو بلیط بپردازید تا با خیالی آسوده راهی این سفر معنوی شوید البته در این خصوص میتوانید  تور کربلا هوایی را هم رزرو نمایید.

نتیجه گیری

اگر شما قصد سفر به کربلا را دارید و هزینه های ناشی از این سفر برای شما قابل اهمیت می باشد و علاوه بر آن میخواهید هزینه های ناشی از برای شما مناسب رقم بخورد، مراجعه به کربلا تور میتواند سفری دل انگیز و خاطره ساز برای شما رقم بزند.

سابقه کار طولانی و رضایت مشتریان ما در مجموعه کربلا تور، راز ماندگاری، اعتماد و گسترش ما در این زمینه است. گروه زیارتی کربلا تور، میتواند سفری ناب در بهترین و نزدیک ترین هتل نسبت به حرم برای شما در نظر بگیرد. برای اطلاع از قیمت هتل ها و اقامت در کربلا معلی میتوانید به سایت کربلا تور به آدر www.karbalatour123.com  مراجعه فرمایید همچنین در سایت ما میتوانید قیمت تور سوریه را هم مشاهده کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس