کره شمالی: حمله موشکی به پایگاه‌های دشمن را شبیه‌سازی کردیم

ستاد کل نیروهای مسلح کره شمالی با انتقاد شدید از رزمایش‌های آمریکا و کره جنوبی در نزدیکی این کشور تأکید کرد در صورت ادامه این نوع اقدامات تحریک‌آمیز، پاسخ ارتش کره جدی و بی‌رحمانه خواهد بود.

به گزارش مشرق، ستاد کل نیروهای مسلح کره شمالی روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد برخی از آزمایش‌های موشکی ارتش کره شمالی از دوم تا پنچم نوامبر (۱۱ تا ۱۴ آبان) با هدف شبیه‌سازی حمله به پایگاه هوایی دشمن انجام شدند و همه این آزمایش‌های موشکی در این دوره زمانی پاسخی به رزمایش‌های مشترک کره جنوبی و آمریکا بودا.

در این بیانیه آمده است: طوفان هوشیار، بزرگترین رزمایش هوایی مشترک تاکنونیِ کره جنوبی و آمریکا با شرکت صدها جنگنده با مأموریت‌های مختلف از جمله بمب‌افکن‌های راهبردی هسته‌ای از ۳۱ اکتبر تا ۵ نوامبر (۹ تا ۱۴ آبان) در کره جنوبی برگزار شد.این بزرگترین رزمایش هوایی مشترک در واقع، اقدامی آشکارا تحریک‌آمیز بود و هدف آن افزایش آگاهانه و عمدی تنش‌ها در منطقه و یک رزمایش جنگی خطرناک با ماهیت بسیار تهاجمی که مستقیماً جمهوری دموکراتیک خلق کره را هدف گرفته بود.

در این بیانیه تأکید شده که کره شمالی این رزمایش هوایی مشترک آمریکا و کره جنوبی را بدون پاسخ نخواهد گذاشت و به پاسخ به همه رزمایش‌های ضدکره شمالی با اقدامات نظامی ادامه خواهد داد.

ستاد کل نیروهای مسلح کره شمالی در ادامه تأکید کرده که «هرچه تحرکات نظامی تحریک‌آمیز دشمنان پیگیرتر باشد، ارتش خلق کره، با جدیت و بی‌رحمی تمام با آنها مقابله خواهد کرد».

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    1 0
    مرگ برامریکا هرجارفت منطقه به جنگ کشاند
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    1 0
    رژیم سلاخ و کثافت آمریکا و توله اش (کره جنوبی) فقط زبان زور رو می فهمن. یاشاسین کیم جون اون. جوری بزن تو دهن آمریکا که تا 100 سال یادشون نره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس