کد خبر 1433532
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
رئال‌مادرید کارخانه تولید گلزن/ همه توجه‌ها به کریم نیست

مهاجمان و دیگر بازیکنان رئال‌ در این فصل و در غیاب «بنزما» توانستند بارها دروازه حریفان را باز کنند، موضوعی که نشان می‌دهد برخلاف آنچه که تصور می‌شود، همه توجه‌ها تنها معطوف به برنده توپ طلا نیست.

به گزارش مشرق، پس از تابستان ۲۰۱۸ که کریستیانو رونالدو تصمیم گرفت با ۱۳۷ گل زده به داستان خود و رئال‌مادرید، پایان دهد، بازیکنی در رئال‌مادرید به نام کریم بنزما توانست با گل‌های خود بر سر زبان‌ها بیفتد. رونالدو بهترین گلزن تاریخ کهکشانی‌ها است. 

این در حالی است که برنده توپ طلا امسال در شروع این فصل، به دلیل مصدومیت هفت بازی را از دست داد یا در برخی بازی‌ها مانند سلتیک، نتوانست به صورت کامل بازی کند و به همین دلیل تعداد گل‌های زده او به‌شدت کاهش‌یافت. 

نکته حائز اهمیت، تدبیر رئال‌مادرید در تولید، تقویت و برجسته‌کردن سایر بازیکنان گلزن بود. مثلثی تشکیل شده از وینیسیوس، والورده و رودریگو که به ترتیب ۱۰، ۸ و ۷ گل را به ثمر رساندند.  

رئال‌مادرید کارخانه تولید گلزن/ همه توجه‌ها به کریم نیست

وینیسیوس که با ۲۲ گل زده، دومین گلزن برتر رئال‌مادرید در فصل گذشته بود، اکنون ۱۰ گل به ثمر رسانده که نسبت به فصل گذشته، رشد چشمگیری داشته است.

اما در مقایسه با وینیسیوس، فدریکو والورده جهش بسیار خوبی در این فصل داشته است؛ بازیکنی که فصل گذشته را تنها با یک گل به پایان رساند و کارلو آنچلوتی سرمربی را واداشت تا از این اروگوئه‌ای گل‌های بیشتری درخواست کند. این بازیکن اروگوئه‌ای هم جبران کرد و تعداد گل‌های خود را در فصل ۲۰۲۲-۲۳ به عدد ۸ رساند.

رئال‌مادرید کارخانه تولید گلزن/ همه توجه‌ها به کریم نیست

در مثلث گلزنان، چهره رودریگو در مادرید اهمیت فزاینده‌ای دارد و این فقط به‌ خاطر تعداد ۷ گلی که او به ثمر رسانده، نیست بلکه به کیفیت او در زمین نیز مربوط می‌شود. او اکنون بازیکنی است که مانند برخی از بازیکنان بزرگ دیگر قادر به تغییر روند بازی است و همین موضوع سبب شده که آنچلوتی بسیار از او راضی باشد، تا آنجا که در مورد سهم این سه نفر در گلزنی گفته که "نمی‌دانم سقف آنها ممکن است کجا باشد. رشد آنها از نظر کیفیت فردی و جمعی بسیار عالی است. آنها سخت‌کوش و متواضع هستند و مطمئناً به رشد خود ادامه می‌دهند".

رئال‌مادرید کارخانه تولید گلزن/ همه توجه‌ها به کریم نیست

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس