هدف عربستان از آموزش ۱۵ هزار نیرو در تبوک و الدمام چیست؟

منابع یمنی از تحرکات جدید عربستان علیه حزب الاصلاح یمن در مأرب خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع یمنی در شبکه های اجتماعی از تحرکات جدید عربستان علیه حزب الاصلاح یمن در مأرب خبر دادند.

منابع سیاسی آگاه یمنی اعلام کردند که عربستان قریب به ۱۵ هزار نیرو را آموزش داده است تا جایگزین افراد مسلح حزب الاصلاح در مأرب شوند.

عادل الحسنی یکی از شخصیت های جنوب یمن که پیشتر عضو شورای نظامی وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی بود فاش کرد: برخی رهبران حزب الاصلاح بر این باورند که عربستان و امارات، منطقه نفت خیز مأرب را به آنها واگذار خواهد کرد.

وی در شبکه های اجتماعی خطاب به سران حزب الاصلاح یمن اعلام کرد: آنکه در صحرای لیبی و آفریقا و مصر و دیگر مناطق علیه شما عمل می کند، مناطق نفت خیز را در اختیار شما قرار نخواهد داد.

الحسنی گفت: عربستان نیروهای جایگزین را در تبوک و الدمام در شمال عربستان آموزش می دهد.

از سوی دیگر منابع یمنی اعلام کردند که نیروهای ائتلاف سعودی به دنبال واگذاری شهر مأرب به آنچه محور سبأ وابسته به امارات نامیده می شود، هستند و این در راستای تبادل نقش است به این ترتیب که در ازای پایان نقش شورای انتقالی در شهر عدن، شهر نفت خیز مأرب به آنها واگذار خواهد شد.

این در حالی است که همچنان به گفته منابع یمنی، سلطان العراده استاندار مأرب وابسته به حزب الاصلاح به همراه برخی دیگر در عربستان در بازداشت به سر می برند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    0 6
    به این حوثی ها بگید بهترین کار فعلا تسلیمه
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    0 0
    اهل جنوب کم کم متوجه درستی و حقیقت نظر شمال یمن میشوند ببینند از رئیس قبلی منصور هادی تا این آخرین ها در چه وضعیتی بسر میبرند حداقل تحت نظر و بازداشت مثل سرنوشت ولیعهد سابق عربستان که راه رفتن بخاطر شکنجه ها بغیر از بیماری ها سخت شده هم او که ولیعهد فعلی جلویش زانو زده و دستش را بوسید و الان بدستور او دور از خانواده تحت نظر شدید همراه با شکنجه که زودتر از دنیا برود و .. این مزدوران آمریکا و اسرائیل و انگلیس چنین کثیف و جنایت کار که عملی با خاشقجی کردند رتبه اول قساوت در گینس میتواند ثبت شود پس سران جنوب زودتر با شمال متحد شوند و یمن را آزاد کنند این بهترین و والاترین گزینه برای مردم تحت ظلم متجاوزان است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس