گرسنگی، یخ‌زدگی و حشرات، چالش نیروهای فرانسوی در شرق ناتو

نظامیان فرانسوی که در رومانی و در جبهه شرقی ناتو حضور دارند از شرایط بسیار سخت خود گلایه کرده و بر اساس گفته نمایندگان پارلمان فرانسه، این نظامیان از گرسنگی، سرمازدگی و حشرات در رومانی رنج می‌برند.

به گزارش مشرق، نشریه فرانسوی لوفیگارو روز شنبه به نقل از نمایندگان پارلمان فرانسه خبر داد که نیروهای فرانسوی که در ماموریت بخش شرقی ناتو حضور دارند شرایط بسیار سختی را تجربه می‌کنند به گونه‌ای که گرسنگی می‌کِشند و از سرمازدگی و حشرات در رومانی رنج می‌برند.

نمایندگان پارلمان فرانسه به این نشریه گفتند: «به نظامیان غذای کمی داده می‌شود و چادرهایشان به طور مداوم گرم نمی‌شود و از شرایط سخت بهداشتی رنج برده و حشرات آنها را آزار می‌دهند».

یکی دیگر از نمایندگان فرانسوی نیز گفته است: «نظامیان ما در حال یخ زدن و گرسنگی کشیدن هستند و شرایط زندگی نظامیان فرانسوی در رومانی بسیار سخت است».

لوفیگارو نوشت که در حال حاضر ۳۵۰ نظامی فرانسوی در رومانی حضور داشته و طی هفته‌های آتی، ۱۲ تانک و نفربر زرهی دیگر به آنجا ارسال خواهد شد.

اعزام نظامیان فرانسوی به رومانی از ۲۸ فوریه و در واکنش به عملیات نظامی روسیه در اوکراین و با هدف تقویت بخش شرقی ائتلاف ناتو صورت گرفته است.

اما بر اساس گفته نمایندگان پارلمان فرانسه، نظامیان این کشور در رومانی با مشکلات خدمات لجستیکی و پشتیبانی مواجه هستند به گونه‌ای که غذای نظامیان فرانسوی در رومانی بسیار بی کیفیت بوده و شرایط بهداشتی نیز بسیار وخیم گزارش شده است.

این نمایندگان با انتقاد از پیامی که شرایط نظامیان فرانسوی در رومانی برای روسیه دارد، تاکید کردند: «این یک ماموریت بازدارندگی دفاعی و نه یک ماموریت جنگی است بنابراین نمی‌توان درباره سادگی شرایط صحبت کرد».

این نمایندگان تهدید کردند که شرایط نظامیان فرانسوی را با رئیس کمیسیون دفاعی در پارلمان فرانسه به بحث خواهند گذاشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پادشاه IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    3 0
    مگه اینا بلدن بجنگن؟؟؟ اینا فقط بلدن به زن و بچه بی سلاح شلیک کنن. همین .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس