نظامیان صهیونیست : از ترس عملیات‌ شب‌ها نمی‌خوابیم

وبگاه وای نت گزارش داد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی مستقر در کرانه باختری، شب ها از ترس عملیات گروه های مقاومت فلسطین خواب به چشم ندارد.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه شهاب نیوز، وبگاه عبری وای نت امروز شنبه گزارش داد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی مستقر در کرانه باختری، شب‌ها از ترس عملیات گروه‌های مقاومت فلسطین خواب به چشم ندارد.

نظامیان صهیونیست در این باره گفته اند که از ترس حملات احتمالی، اصلاً نمی‌توانند خوب بخوابند و آنها در برابر فلسطینی‌ها از تجهیزات دفاعی لازم برخوردار نیستند.

نظامیان صهیونیست به ویژه یگان‌های ذخیره که اخیراً برای حفظ امنیت کرانه باختری فراخوانده شده اند، با انتقاد از عدم تجهیز یگان‌های گشت زنی به خودروهای زرهی و مستحکم، از ترس و اضطراب شدید خود خبر داده اند.

برخی از نظامیان صهیونیست در این باره گفته اند که تجهیزات نظامی و خودروهای آنها حتی در برابر پرتاب سنگ آسیب پذیر است و توانایی دفاع از آنها را ندارد.

گفتنی است در ماه‌های اخیر عملیات‌های مقاومتی فلسطینی‌ها در کرانه باختری رشد چشمگیری داشته است و رژیم صهیونیستی در راستای مقابله با این رخدادها مجبور به فراخوان نظامیان ذخیره خودش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس