کد خبر 1432879
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
گوشی ردمی

آن طور که به نظر می‌رسد، سری ردمی K۶۰ متشکل از مدل‌های دیگری نظیر ردمی K۶۰ و ردمی K۶۰ پرو نیز خواهد بود.

به گزارش مشرق، انتظار می‌رود شیائومی تا پایان ماه جاری یا در ماه دسامبر از سری گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی ۱۳ مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ رونمایی کند. همچنین گفته می‌شود که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی آن یعنی ردمی روی یک گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کار می‌کند که این گوشی هوشمند احتمالاً همان ردمی K۶۰ گیمینگ است. آن طور که به نظر می‌رسد، سری ردمی K۶۰ متشکل از مدل‌های دیگری نظیر ردمی K۶۰ و ردمی K۶۰ پرو نیز خواهد بود. در همین راستا، یکی از افشاگران معروف حوزه‌ی فناوری یعنی «Digital Chat Station» برخی مشخصات فنی گوشی ردمی K۶۰ را فاش کرده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

مشخصات کلیدی گوشی ردمی K۶۰ +عکس

یکی از جدیدترین پست‌هایی که Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته نشان می‌دهد که ردمی در حال توسعه‌ی دو گوشی هوشمند مجهز به تراشه‌ی Dimensity ۸۲۰۰ است. انتظار می‌رود تراشه‌ی Dimensity ۸۲۰۰ که برای گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار طراحی شده، ۱۷ آبان ماه همراه با تراشه‌ی پرچم‌دار Dimensity ۹۲۰۰ معرفی شود. آن طور که به نظر می‌رسد دو گوشی هوشمندی که از پردازنده‌ی Dimensity ۸۲۰۰ به عنوان قلب تپنده بهره می‌برند، ردمی K۶۰ و ردمی نوت ۱۲T پرو خواهند بود. برای یادآوری باید اشاره کنیم که گوشی‌های هوشمند ردمی K۵۰، ردمی نوت ۱۱T پرو، ردمی نوت ۱۱T پرو پلاس همگی از چیپست Dimensity ۸۱۰۰ قدرت می‌گیرند.

این افشاگر همچنین برخی اطلاعات کلیدی از گوشی هوشمند ردمی K۶۰ را فاش کرده که بر اساس آن‌ها، گوشی هوشمند ردمی K۶۰ مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۱۲۰۰ نیت، نسبت بدنه به تصویر ۲۰:۹، HDR۱۰+، فناوری دالبی ویژن و تراکم پیکسلی ۵۲۶ ppi پشتیبانی خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود که حفره‌ی نمایشگر میزبان دوربین سلفی این گوشی در پنل جلویی باشد و گوریلا گلس ویکتوس کورنینگ که در برابر ضربات مقاومت بسیار خوبی دارد، به عنوان گلس محافظ به ایفای نقش در این گوشی هوشمند خواهد پرداخت.

مشخصات کلیدی گوشی ردمی K۶۰ +عکس


علاوه بر تراشه‌ی Dimensity ۹۲۰۰ مدیاتک، احتمالاً ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی هوشمند را همراهی خواهند کرد. سیستم‌عامل اندروید ۱۳ روی این گوشی هوشمند جدید به صورت پیش‌فرض نصب خواهد شد و این طور که به نظر می‌رسد با رابط کاربری MIUI ۱۳.۵ اجرا می‌شود. ردمی به احتمال بسیار زیاد برای این گوشی هوشمند جدید خود از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده می‌کند که با شارژ سریع ۶۷ واتی، انرژی مجدد آن تأمین می‌شود.

در پنل پشتی این گوشی هوشمند جدید ردمی به احتمال زیاد یک سیستم دوربین سه‌گانه جای گرفته که دوربین اصلی آن سنسور ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار این سنسور، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز به انجام وظیفه می‌پردازند. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی سلفی تعبیه خواهد شد که نیاز کاربران را جهت برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی تأمین می‌کند.

مشخصات کلیدی گوشی ردمی K۶۰ +عکس


از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند پرچم‌دار اطلاعات دیگری در دسترس نیست. ردمی فوریه ۲۰۲۱ از سری ردمی K۵۰ متشکل از ردمی K۵۰، ردمی K۵۰ پرو و ردمی K۵۰ گیمینگ در چین رونمایی کرد. از این رو، این احتمال وجود دارد که سری K۶۰ در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ در اختیار کاربران قرار بگیرد.

منبع:مجله دیجی کالا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس