کد خبر 1432851
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
مصدومیت، ویروس عجیبی که به جان آمریکا افتاده!

نگرانی کادرفنی آمریکا بابت مصدومیت سرجینیو دست و مت ترنر و چند بازیکن مهم این تیم افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، مت ترنر سنگربان آمریکایی آرسنال، یک دیدار دیگر را نیز به دلیل آسیب دیدگی از دست داد تا نگرانی های کادرفنی یانکی ها و در صدر آنها گرگ برهالتر افزایش یابد.

ترنر که در این فصل و در مسابقات لیگ اروپا سنگربان اصلی توپچی ها بوده، دومین دیدار متوالی آرسنال در این جام را از دست داد. او امسال پشت سر آرون رمزدیل و به عنوان گلر شماره دوم تیم میکل آرتتا انجام وظیفه می کرد اما در چهار مسابقه ابتدایی مرحله گروهی لیگ اروپا در ترکیب اصلی به میدان رفت.

با این حال و پس از دیدار ۲۰ اکتبر برابر آیندهون، نتوانست برای آرسنال بازی کند و بازی برگشت مقابل تیم هلندی و همچنین دیدار شب گذشته مقابل زوریخ سوئیس را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد و جایی در فهرست تیم نداشت.

ویروس عجیبی که به جان تیم آمریکا افتاده!

به نظر می رسد آخرین فرصت ترنر برای بازی قبل از جام جهانی، دیدار دور سوم جام اتحادیه مقابل برایتون در چهارشنبه آینده باشد. روزی که گرگ برهالتر، سرمربی ایالات متحده قصد دارد فهرست ۲۶ نفره خود برای حضور در جام جهانی را اعلام کند.

این تنها نگرانی یانکی ها بابت مصدومیت ستاره هایشان نیست. سرجینیو دست، مدافع راست میلان، در دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر سالزبورگ به میدان نرفت. روسونری علت غیبت دست در این بازی را خستگی و یک اقدام احتیاطی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی عنوان کرده بود.

دست که از بارسلونا به صورت قرضی به میلان پیوسته است، در این فصل تنها ۲ بار در ترکیب اصلی روسونری قرار گرفته و در ۶ مسابقه نیز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است. او در ۶ مسابقه نیز به طور کلی بازی نکرده است.

ویروس عجیبی که به جان تیم آمریکا افتاده!

البته ایالات متحده نگرانی های زیادی برای مصدومیت ستاره هایش دارد. سلتاویگو روز جمعه اعلام کرد که لوکا دلا توره هافبک این تیم از ناحیه پا دچار مصدومیت شده است که باعث دوری سه هفته ای او از میادین شده است.

کامرون کارترویکرز، مدافع میانی سلتیک، در جریان پیروزی سه بر صفر روز یکشنبه در لیگ برتر اسکاتلند و در لیوینگستون، که روی چمن مصنوعی برگزار شد، ۹۰ دقیقه بازی کرد و در پایان این دیدار مشخص شد دچار آسیب دیدگی شده و به همین دلیل دیدار روز چهارشنبه برابر رئال مادرید را از دست داد.

ویروس عجیبی که به جان تیم آمریکا افتاده!

جاش سارجنت، مهاجم نورویچ نیز دیدار روز چهارشنبه مقابل کوئینز پارک رنجرز در لیگ دسته دوم انگلیس را از دست داد. این بازیکن ۲۲ ساله اهل اوفالون در میسوری آمریکا، که در این فصل ۸ گل برای نوریچ به ثمر رسانده است، در ۲۵ اکتبر مقابل برنلی از ناحیه ساق پا مصدوم شد و همچنین بازی شنبه برابر استوک را از دست داد. مدیر نوریچ، دین اسمیت، روز سه شنبه گفت که سارجنت می تواند برای بازی شنبه در روترهام بازگردد.

وستون مک کنی، هافبک یانکی ها نیز روز شنبه در جریان پیروزی ۱-۰ یوونتوس مقابل لچه از ناحیه ران آسیب دید و انتظار نمی رود قبل از تعطیلات جام جهانی بازی باشگاهی دیگری انجام دهد.

ویروس عجیبی که به جان تیم آمریکا افتاده!

کریس ریچاردز مدافع کریستال پالاس از ۶ سپتامبر به دلیل مصدومیت از ناحیه ران بازی نکرده است. علاوه بر این، مایلز رابینسون، مدافع آتلانتا، پس از پاره شدن آشیل پای چپ خود در ۷ می، جام جهانی را از دست خواهد داد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس