کد خبر 1432802
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
حذف ۲ پرسپولیسی از لیست جام جهانی/ درگیری با کاپیتان استقلالی دلیل تصمیم مهم کی روش؟

خط خوردن دو هافبک تکنیکی از لیست تیم ملی پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ آن هم در اوج آمادگی حسرت بزرگی در زندگی‌ فوتبالی آن‌ها بود.

به گزارش مشرق، محمدرضا خلعتبری و پیام صادقیان دو بازیکنی بودند که در اوج دوران آمادگی خود به شکل غیر منتظره‌ای از فهرست تیم ملی جا ماندند. پس از جا ماندن این دو هافبک از لیست تیم ملی حرف و حدیث‌های زیادی نسبت به خط خوردن آن‌ها شنیده می‌شد. برخی‌ها می‌گفتند این دو بازیکن مقابل استقلال و در طول بازی با نکونام درگیر شدند که همین مساله باعث خط خوردن‌شان شد.

برخی دیگر دلیل این مساله را حضور نیافتن آن‌ها در کارهای دفاعی می‌دانستند. مثلا این‌که کی‌روش به این نتیجه رسیده بود خلعتبری و صادقیان در بازی دفاعی نقطه‌ ضعف‌هایی دارند و با ذهنیت کی‌روش برای جام جهانی هم‌خوانی ندارند. کی‌روش نمی‌خواست در تقابل با نیجریه، آرژانتین و بوسنی با توجه به قدرت تهاجمی حریف لحظه‌ای از دفاع غافل شود.

بیشتر بخوانید:

مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی بازهم به تعویق افتاد

این شایعه هم مطرح شده بود که تصویر خلعتبری در اردوی اتریش کنار یک آهنگساز غیرمجاز علت خط خوردن او بوده است. البته کی‌روش هیچوقت مربی توصیه‌پذیری نبود و شاید همین مساله برخی از ادعاها را رد کند.

پیام صادقیان در اردوی آفریقای جنوبی در لیست تیم ملی حضور داشت و پس از آن خط خورد. خلعتبری نیز در آخرین اردوی تیم ملی در اتریش در لیست تیم ملی بود اما در لیست نهایی جایی نداشت. از اردوی اتریش سوشا مکانی و سردار آزمون هم حذف شدند اما آن چنان حاشیه‌ زیادی در پی خط خوردن این دو بازیکن شکل نگرفت. پیش از این کی‌روش سابقه خط زدن بازیکنانی از جمله مهدی رحمتی و هادی عقیلی را از لیست تیم ملی داشت.

حضور در جام جهانی آنقدر در زندگی هر فوتبالیست تاثیرگذار است که می‌توانست مسیر فوتبالی صادقیان و خلعتبری در جام جهانی را تغییر دهد. حسرت بزرگی که این دو بازیکن را در اوج آمادگی از مسیرشان خارج کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    اگر کی روش توصیه پذیر نیست چطور به مربی لمپنی مثل گل محمدی توصیه میکند ترابی و امیری و سرلک نا اماده را بازی بدهند تا مثل خلعت بری و صادقیان حق علیشاه و عمری و مهدی خانی و شجاع و.... بسوزد بس کنید کی روش دلال است هنوز هم خلافش ثابت نشده مربس ایرانی مثل قلعه نوعی و گل محمدی و استرامچونی و مهاجری و تاتار و فیروز کریمیو .... دلال هستند تا زمانیکه اینها هستند صحبت از احقاق حق تعدادی بازیکن اماده به جای ترابی و ازمون و پور علی کنجی و را نزنید که با بودن کی روش و تاج امکان ندارد
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    2 0
    بعد از خط خوردن سوشا مکانی از تیم ملی به پست های ضد نظام و ترغیب به اغتشاشاتی که میگذارد رسیدگی نمیکنید
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    چرا فوتبالیست ها رو جدی میگیرید؟ از بین صدها ورزشکار ایرانی شاید دو سه نفر آدم حسابی باشند که اون هم ربطی به ورزش ندارد ورزشکار هم نبودند آدم حسابی در رشته شغلی دیگر بودند ... خصوصیت اصلی ورزش در ایران لمپن پروری است امثال برادران خادم یا حجازی حکایت مشت در برابر خروار است علی پروین ها و محرمی ها و ناصر محمدخانی ها قاعده ورزش ایران هستند ... ول کنید این جماعت ذاتا لات فرصت طلب رو .. بس نیست این جماعت رو تا حد نمایندگی مجلس و شورای شهر بتات کشیدید و میلیاردرشون کردید؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس