کد خبر 143272
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۳

گروه رسانه‌ای «ون خوئی ـ شین مین» دارای 17 نشریه، یک بنگاه انتشاراتی و بیش از 10 رسانه جدید در حوزه اینترنت است. تیراژ کلی گروه بیش از 2 میلیون و نیم نسخه است و این گروه رسانه‌هایی در قالب روزنامه، هفته‌نامه، خبررسانی آنلاین در فضای اینترنت و موبایل دارد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، گروه رسانه‌ای ون خوئی ـ شین مین در 25 جولای سال 1998 در شهر شانگهای تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین گروه‌های رسانه‌ای چین است.

این گروه رسانه‌ای از الحاق دو روزنامه مشهور و قدیمی به نام‌هایwenhui daily  و xinmin evening news  است که این روزنامه قدیمی‌تر بوده و در سال 1929 کار خود را آغاز کرده است، تشکیل شده است. تخصص این گروه رسانه‌ای در انتشار روزنامه بوده و به منظور اینکه یک سرمایه‌گذاری سودآور و مبتنی بر بازار باشد در سایر فعالیت‌های تجاری نیز فعال است.



این گروه رسانه‌ای دارای 17 نشریه، یک بنگاه انتشاراتی و بیش از 10 رسانه جدید در حوزه اینترنت است.  تیراژ کلی گروه بیش از 2 میلیون و نیم نسخه است و این گروه رسانه‌هایی در قالب روزنامه، هفته‌نامه، خبررسانی آنلاین در فضای اینترنت و موبایل دارد. این گروه رسانه‌ای در بیش از 10 کشور و منطقه از جمله آمریکا دارای خبرنگار است.

این گروه همچنین دارای دفترهایی در هفت شهر بزرگ چین و همچنین خبرنگار ویژه در بیش از 20 استان و منطقه خودمختار در چین است. علاوه بر این گروه رسانه‌ای «ون خویی- شین مین» دارای 20 مرکز نشر رسانه‌ای در سراسر چین دارد که اطلاعات مربوط را از طریق ماهواره دریافت کرده و بدین طریق برخی از نشریات این گروه در حدود 30 شهر دیگر چاپ و توزیع می‌شود؛ بدین معنا که انتشار روزنامه‌ها در دفتر مرکزی همزمان با چاپ در دفاتر گروه در دیگر شهرهاست.



گروه رسانه‌ای «ون خویی- شین مین» دارای 5 روزنامه از جمله ون خویی، شین مین، شانژهای دیلی و ... است. پنج هفته‌نامه عمومی و فرهنگی که دو تای آنها ویژه ادبیات و کتاب هستند و 6 مجله تخصصی که بیشتر به مساله توریسم می‌پردازند از دیگر محصولات این بنگاه اقتصادی - رسانه‌ای است.

این گروه رسانه‌ای دارای سه چاپخانه در شمال، شرق و غرب شانگهای است و همچنین پس از دستیابی به شرکت چاپ شانگهای به عنوان سهامدار نیز اختیاراتی را به دست آورده است.



این گروه رسانه‌ای همانطور که در حوزه رسانه فعالیت می‌کند به مسایل اقتصادی نیز توجه دارد و در حال حاضر یک بنگاه اقتصادی نیز محسوب می‌شود تا جایی که کل سرمایه آنها در سال 2011 معادل 7643 میلیارد یوآن، معادل 1232 میلیارد دلار بوده است.

جالب است بدانید بیش از 55 شرکت در مالکیت کامل، هولدینگ یا سرمایه‌گذاری مشترک این گروه رسانه‌ای است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس