آمریکایی‌ها می‌خواستند با جداسازی دانش‌آموزان و دانشجویان از انقلاب، انتقام بگیرند

نائب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: آمریکای با سرمایه‌گذاری‌های سنگین تلاش کرد که دانشجو و دانش‌آموز را از انقلاب جدا کند و به تعبیری انتقام خودشان را با جداسازی دانش‌آموزان و دانشجویان از بدنه انقلاب اسلامی بگیرد.

به گزارش مشرق، پرویز سروری نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حاشیه حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ گفت: روز ۱۳ آبان مصادف با روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز است.

وی، دانش‌آموزان و دانشجویان را از گروه‌های تأثیرگذار در شکل‌گیری انقلاب اسلامی دانست و افزود: آمریکایی‌ها با توجه به نقش دانش‌آموزان و دانشجویان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، ضمن سرمایه‌گذاری‌های سنگین تلاش کردند که این دو قشر دانشجو و دانش‌آموز را از انقلاب جدا کنند و به تعبیری انتقام خودشان را با جداسازی دانش‌آموزان و دانشجویان از بدنه انقلاب اسلامی بگیرند. 

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان با تأکید بر اینکه محاسبات آمریکایی‌ها غلط است، گفت: حضور امروز دانش‌آموزان و دانشجویان در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان می‌دهد، دانش‌آموزان و دانشجویان ما همچنان در مقابله و مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از انقلاب اسلامی کوشا هستند و یقین داریم که این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    1 1
    دقیقا
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس