کد خبر 1432519
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
رقابت غول‌های اروپا بر سر جذب جواهر دورتموند

چلسی قصد دارد بر سر جذب «جود بلینگهام» با لیورپول رقابت و رکورد نقل و انتقالات تاریخ لیگ برتر انگلیس را جابه‌جا کند.

به گزارش مشرق، سایت «فوتبال لندن» نوشت که بلینگهام ۱۹ ساله، ستاره تیم دورتموند آلمان یکی از جذاب‌ترین اهداف نقل و انتقالاتی و گزینه نزاع تیم‌های متمول خواهد بود.

این رسانه انگلیسی مدعی شد که برای «تاد بولی» مالک ثروتمند تیم چلسی، روی بلینگهام حساب کرده و می‌خواهد با جذب او خط میانی خود را تقویت کند.

با این حال، دورتموند قصد ندارد این ستاره جوان را ارزان به تیم‌های دیگر واگذار کند و برچسب حداقل ۱۰۰ میلیون یورویی روی نام او زده است.

لیورپول نیز که با بحران در خط میانی دست و پنجه نرم می‌کند، قصد دارد با قدرت وارد میدان رقابت بر سر بلینگهام شود. «فابینیو» با مشکل آمادگی روبروست، سن «جوردن هندرسون» بالا رفته و «نبی کیتا» یک گزینه قابل اعتنا نیست.

آن‌طور که روزنامه آلمانی «بیلد» گزارش کرده، قرمزهای آنفیلد ۱۰۰ میلیون یورو را برای این ستاره دورتموند کنار گذاشته‌اند اما مسئولان وست‌فالن خواستار مبلغ ۱۵۰ میلیون یورو برای بلینگهام هستند.

در صورت انتقال بلینگهام به لیگ جزیره با مبلغ درخواستی دورتموند، او بالاتر از «جک گریلیش» که سال گذشته با مبلغ ۱۰۰ میلیون پوند از استون ویلا به منچسترسیتی پیوست، عنوان گران‌قیمت ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس را از آنِ خود خواهد کرد.

کارشناسان معتقدند بلینگهام همچنین عضو کلیدی تیم «گرت ساوتگیت» در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود. جایی که سه‌شیر در آن باید در مرحله گروهی به مصاف ایران، ولز و آمریکا بروند.

از رئال مادرید نیز به عنوان دیگر مشتری بلینگهام صحبت می‌کنند. کهکشانی‌ها پس از خرید ۸۰ میلیون یورویی «اورلین شوامنی» قصد دارد یک بازیکن دیگر را به خط میانی خود اضافه کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس