پایان آرای انتخابات رژیم صهیونیستی/ ائتلاف نتانیاهو ۶۴ کرسی را کسب کرد

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب اعلام کرد که شمارش آرای بیست و پنجمین انتخابات کنست این رژیم پایان یافت و در نهایت ائتلاف راستگرا به رهبری "نتانیاهو" نخست وزیر اسبق ۶۴ کرسی به دست آورد.

به گزارش مشرق از رسانه‌های فلسطینی، براساس گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی،  حزب لیکود به ریاست نتانیاهو نتانیاهو ۳۲ کرسی، حزب آینده به رهبری یائیر لاپید نخست وزیر کنونی ۲۴ کرسی، حزب صهیونیسم دینی به رهبری اسموتریچ ۱۴ کرسی به دست آوردند.
براساس این گزارش، اردوگاه دولت به رهبری "بنی گانتس" ۱۲ کرسی، حزب شاس به رهبری درعی ۱۱ کرسی، یهودیت توراتی به رهبری گافنی ۷ کرسی، "اسرائیل خانه ما" به رهبری آویگدور لیبرمن؛ وزیر جنگ اسبق دولت نتانیاهو ۶ کرسی کسب کردند.

این نتایج در پایان شمارش ۹۹ درصد  آرا به دست آمده است و یاییر لاپید نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی نیز شکست را پذیرفت و پیروزی نتانیاهو را تبریک گفته است.

حزب لاپید نتوانست بیشتر از ۲۴ کرسی کسب کند

این گزارش می افزاید: حزب رعم به رهبری منصور عباس و  حزب "حداش تاعل" به رهبری طیبی و عوده هر کدام ۵ کرسی در این انتخابات به دست آوردند.

حزب کارگر تنها توانست ۴ کرسی کسب کند و حزب میرتس نیز از کسب حد نصاب برای ورود به کنست بازماند.

بدین ترتیب، ائتلاف نتانیاهو در مجموع موفق به کسب ۶۴ کرسی شد و دولت آینده را تشکیل خواهد داد.

رژیم صهیونیستی روز سه شنبه، پنجمین انتخابات چهار سال گذشته را برگزار کرد. مقامات این رژیم درباره خطر فروپاشی درونی به خاطر گسست داخلی و اختلافات بین یهودیان ارتدکس و جریان های سکولار و صهیونیست هشدار داده اند.
 
هر اردوگاهی که بتواند دستکم ۶۱ کرسی از مجموع ۱۲۰ کرسی پارلمان رژیم صهیونیستی را کسب کند، خواهد توانست تا کابینه ای ائتلافی تشکیل دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس