ورود سازمان بازرسی به بررسی ترک فعل مدیران/ گلوگاه‌های فساد را می‌بندیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم در برخورد با فساد و کم‌کاری‌های برخی از مسوولان، موضوع ترک فعل است و سازمان بازرسی در موضوع ترک فعل‌ها با قدرت وارد شده است.

به گزارش مشرق، ذبیح‌اله خداییان امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی گلستان اظهار کرد: یکی از دلایل دشمنی دشمنان با ایران اسلامی این است که انقلاب اسلامی دست رد به سینه مکاتب کمونیسم و لیبرالیسم زد و دین را محور و اساس قرار داد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی باعث شد تمام نظریه‌های نظریه‌پردازان جهانی تغییر کند و با بروز و ظهور و صدور انقلاب اسلامی شاهد اتفاقات بزرگی در دنیای اسلام و ایران اسلامی بوده‌ایم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران شاهد دستاوردهای بزرگی در زمینه علمی، پزشکی، دفاعی، فرهنگی و ... بوده‌ایم.

خداییان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: نگاه ما در سازمان بازرسی نظارت بر اجرای قانون و حسن جریان امور است و در این راستا همه دستگاه‌های کشور زیر چتر نظارت سازمان بازرسی کل کشور هستند.

وی اضافه کرد: رویکرد سازمان بازرسی کل کشور در دوره تحول و تعالی و بر اساس تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه، پیشگیری و مسدودسازی گلوگاه‌های فساد است.

وی گفت: سازمان بازرسی کل کشور در کنار مدیران توانمند خواهد بود و در طول سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در شناسایی و مسدودسازی گلوگاه‌های فساد انجام شده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: خوشبختانه در استان گلستان ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد و در کنار آن یک همدلی مثال زدنی به چشم می‌خورد که می‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی برای مردم استفاده شود.

خداییان گفت: انتظار داریم بازرسی کل استان نیز در کنار سایر مسوولان در مسیر رفع مشکلات حرکت کند تا شاهد اتفاقات خوبی در استان و کشور باشیم.
وی متذکر شد: یکی از موضوعات بسیار مهم در برخورد با فساد و کم‌کاری‌های برخی از مسوولان، موضوع ترک فعل است و سازمان بازرسی در موضوع ترک فعل‌ها با قدرت وارد شده است.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد، «عبدالله آقاعلیخانی» به عنوان مدیرکل بازرسی استان گلستان معرفی و از تلاش‌های «تقی مشهدی» مدیر پیشین قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    4 1
    دوصدگفته چونیم کردار نیست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس