کد خبر 1432180
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
دستگیری مامور قلابی در البرز

رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری فردی که با سوء استفاده از لباس پلیس و جعل عنوان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد در این استان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به دلیل اختلاف حساب، مأموران پلیس به محل اعزام که مشخص شد شاکی نسبت به آگهی کالایی در فضای مجازی اقدام و شخصی با لباس پلیس مراجعه که پس از توافق قیمت با نمایش رسید واریز وجه در تلفن همراه اعلام داشته مبلغ تا ۲۴ ساعت آینده به حساب شما واریز خواهد شد که شاکی پرونده به موضوع مشکوک و با پلیس تماس گرفته است.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیس مشخص شد وی متهم سابقه دار و تحت تعقیب پلیس آگاهی یکی از استان های همجوار است که با سوء استفاده از لباس پلیس و جعل عنوان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کند.

نادربیگی خاطرنشان کرد: متهم پرونده پس از مواجهه با مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به ۱۱ فقره کلاهبرداری با این شیوه با همدستی یک نفر دیگر اقرار کرد.

وی  با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده، گفت: با تکمیل پرونده همه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراج قضائی معرفی شدند.
 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    1 0
    چه بد نوشتید مشخص نشد شاکی واقعا شاکی بودفقط پلیس که واقعی قلابی بو د
    • سعید رضایی تنظیم کننده مشهد IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      3 0
      فقط گردنشان را بزنید
  • فربد IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    0 0
    در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به دلیل اختلاف پول درحساب، مأموران پلیس به محل اعزام که مشخص شد شاکی نسبت به آگهی وتبلیغ کالایی در فضای مجازی اقدام به فروش کالامیکندکه فردی با لباس پلیس به وی مراجعه میکندکه پس از توافق قیمت وخرید با نمایش تصویر ,,,رسید واریز وجه در تلفن همراه اعلام شده که مبلغ مورد نظرتا ۲۴ ساعت آینده به حساب شما واریز خواهد شد مواجه شده که شاکی پرونده به موضوع مشکوک و با پلیس تماس گرفته است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس