کد خبر 1432102
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
باران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان بارش‌های پراکنده و گاهی همراه با وزش باد شدید و رگبار و رعد وبرق در بخش‌های جنوبی و غربی استان و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

 به گزارش مشرق، با بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی، طی امروز تا فردا ( ۱۱تا ۱۲ آبان) همچنین از بعدازظهر شنبه تا یکشنبه(۱۴ تا ۱۵ آبان) با توجه به فعالیت متناوب سامانه بارشی در سطح استان در بعضی ساعات افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده گاهی همراه با وزش باد شدید و در ارتفاعات استان گاهی رگبار و رعد و برق و در بخش‌های جنوبی و غربی استان در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید و خیزش موقتی گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود.

امروز کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی- امین آباد با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۲ آبان) کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۱۳ آبان) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بنا بر اعلام اداره کل هوانشاسی استان تهران، طی ۲۴ ساعت گذشته در برخی ایستگاه‌ها نیز بارندگی‌هایی ثبت شد که بیشترین میزان این بارش‌ها در ایستگاه  فیروزکوه آلودگی- امین آباد به اندازه ۴.۷ میلیمتر بود و در باقی ایستگاه‌ها همچون فیروزکوه ۲ میلیمتر، آبعلی و دماوند ۱.۳ میلیمتر و  لواسان۰.۳ میلیمتر بارندگی ثبت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس