کد خبر 1432082
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

دندان ها را می توان یکی از اعضای مهم دهان نامید زیرا می توانند به صورت مستقیم بر ظاهر شما تاثیر گذار باشند از طرفی نیز ارتباط مستقیمی با سلامتی دارند. به همین دلایل درمان های متفاوتی برای آنها ارائه شده است.

بی دندانی یکی از بیماری هایی است که تاثیر مستقیمی بر زیبایی و سلامتی شما دارد. به همین دلیل در طول تاریخ راه های متفاوتی برای درمان آن ارائه شده است. هر کدام از این درمان ها دارای معایب خاصی می باشند. اما یکی از این درمان ها را می توان کاربردی ترین مورد برای بی دندانی نامید.

قیمت انواع ایمپلنت فرانسوی ( idi و mib )

ایمپلنت دندان را می توان به عنوان بهترین درمان برای بی دندانی معرفی کرد که از نظر کاربرد شباهت بسیار زیادی به دندان های طبیعی شما دارد. این موارد باعث شده تا ایمپلنت دندان در بین بیماران محبوبیت زیادی داشته باشد و کشور های مختلفی مشغول به ساخت ایمپلنت های دندانی شوند. در این مقاله قصد داریم ایمپلنت فرانسوی را مورد بررسی قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ایمپلنت های کره ای و هزینه آن می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت کره ای

ایمپلنت فرانسوی

همانطور که در بالا نیز اشاره شد برند های متفاوتی از سرتاسر دنیا مشغول به تولید ایمپلنت های دندانی می باشند. این مورد باعث می شود تا بیماران در انتخاب برند و کشور سازنده ایمپلنت دندان دچار سردرگمی شوند. به همین علت نیز در این مقاله به بررسی ایمپلنت های فرانسوی می پردازیم.

فرانسه دارای صنعت پیشرفته و بزرگی در بین کشور های اروپایی می باشد. همین امر نیز موجب شده تا برند های متفاوت و با کیفیت در این کشور مشغول ساخت ایمپلنت های دندانی شوند. این مزایای باعث می شود تا ایمپلنت های فرانسوی دارای محبوبیت مناسبی در بین بیماران باشد.

قیمت ایمپلنت فرانسوی

بیماران زیادی در سرتاسر دنیا دچار بی دندانی می باشند و قصد استفاده از ایمپلنت دندان را دارند. به صورت طبیعی شرایط مالی این بیماران یکسان نمی باشد به همین علت نیز قیمت ایمپلنت دارای اهمیت ویژه ای است. شما می توانید برند های ایمپلنت سازی را از روی کشور سازنده به چند دسته تقسیم کنید.

قیمت انواع ایمپلنت فرانسوی ( idi و mib )

که هر کدام از این دسته بندی ها به صورت، بسیار کلی دارای حدود قیمتی یکسانی می باشند. این دسته بندی به شرح زیر می باشد:

  • ایمپلنت های آمریکایی
  • ایمپلنت های سوئیسی
  • ایمپلنت های اروپایی
  • ایمپلنت های کره ای

همانطور که شما هم می دانید ایمپلنت فرانسوی در دسته ایمپلنت های اروپایی قرار می گیرد و قصد داریم آن را با دیگر دسته بندی ها مقایسه کنیم. البته توجه داشته باشید که این مقایسه به صورت بسیار کلی است و می تواند در مواردی اشتباه باشد. قیمت ایمپلنت دندان های فرانسوی نسبت به ایمپلنت سوئیسی و آمریکایی دارای قیمت پایین تری می باشند اما از ایمپلنت های کره ای قیمتی بالاتر دارند.

ارزش خرید ایمپلنت فرانسوی

ارزش خرید یکی از فاکتور های مهم می باشد که به شما پیشنهاد می دهیم در خرید هر محصول به آن توجه ویژه ای داشته باشید. در حقیقت می توان گفت ارزش خرید، تناسب بین کیفیت و قیمت هر محصول است. به صورت بسیار کلی ایمپلنت های فرانسوی دارای ارزش خرید مناسبی هستند. البته این مورد زمانی صحیح می باشد که شما از برند های با کیفیت فرانسوی استفاده نمائید.

انواع ایمپلنت فرانسوی

در ابتدای مقاله به این مورد اشاره شد که برند های متفاوتی مشغول به فعالیت در فرانسه می باشند. هر کدام از این برند های دارای کیفیت و ویژگی های مخصوص به خود می باشند. در این قسمت قصد داریم چند مورد از برند های با کیفیت فرانسوی را مورد بررسی قرار دهیم.

1-ایمپلنت IDI

ایمپلنت IDI یکی از ایمپلنت های فرانسوی می باشد که فعالیت خود را در سال 1987 آغاز کرده است. این برند تجربه بالایی در ساخت ایمپلنت های دندانی دارد و به بخش تحقیق و توسعه خود اهمیت ویژه ای می دهد. این مورد باعث می شود تا کیفیت محصولات این برند همیشه در حال افزایش باشد و از تکنولوژی های جدید در ساخت و طراحی محصولات خود استفاده کند.

2-ایمپلنت Atoll

یکی دیگر از انواع ایمپلنت های فرانسوی این نوع است. ایمپلنت Atoll در سال 1994 فعالیت خود را آغاز کرده است و دارای محصولات متفاوتی می باشد. این شرکت دارای پنج نوع پایه ایمپلنت برای سطح استخوان و بافت ها می باشد.

قیمت انواع ایمپلنت فرانسوی ( idi و mib )

3-ایمپلنت TBR

ایمپلنت TBR یکی از برند های فرانسوی می باشد که بیماران داخل ایران از شناخت پایینی نسبت به آن برخوردارند. در حقیقت گروهی از دندان پزشکان بین المللی و حرفه ای در سال 1987 داخل فرانسه گرد هم آمدند و ایمپلنت TBR را تاسیس کردند. این برند برای آنکه بتواند بیماران بیشتری را مورد درمان قرار دهد دارای محصولات متفاوتی است.

مزایای ایمپلنت فرانسوی

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد ایمپلنت دندان دارای مزایای مخصوص به خود است و زمانی که شما از برند های معتبر و با کیفیت استفاده می کنید می توانید از این مزایای بهرمند شوید. اما ایمپلنت های فرانسوی نیز دارای مزیت های مخصوص به خود می باشند که این مزیت ها به صورت خلاصه به شرح زیر می باشد:

  • ارزش خرید مناسب
  • قیمت مناسب
  • کیفیت مناسب

معایب ایمپلنت فرانسوی

دانستن معایب و مزایای هر کشور ایمپلنت سازی بسیار مهم است زیرا می تواند به تصمیم گیری شما کمک زیادی کند. البته این نکته را نیز باید در نظر بگیرید که این موارد به صورت کلی گفته می شود و تمام برند های فرانسوی دارای این معایب نمی باشند.

در ابتدا باید گفت در هر کشور می توان برند های با کیفیت و بدون کیفیت را یافت پس بهتر است برای انتخاب ایمپلنت فرانسوی با دکتر متخصص مشورت داشته باشید. از طرفی نیز محصولات برخی از ایمپلنت های فرانسوی در ایران به صورت گسترده وجود ندارند و یا دارای نمایندگی معتبری نمی باشند پس بهتر است از این برند ها استفاده نکنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس