کد خبر 1431638
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳
20 میلیارد برای انتقال بازیکن سرخ ها/ پیشنهاد غیرمنتظره ای که به مدیران پرسپولیس رسید

باشگاه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات در شرایطی سینا اسدبیگی را به خدمت گرفت که این بازیکن پیش‌قرارداد خود را با باشگاه ذوب‌آهن برای تمدید قرارداد امضا کرده بود.

به گزارش مشرق، با توجه به همین مساله تیم اصفهانی بابت انتقال این بازیکن به پرسپولیس تصمیم به شکایت از او گرفت.در این میان اسدبیگی هم مدعی شد که طبق توافق باید پولی از ذوب‌آهن در زمان مشخص دریافت می‌کرده که این اتفاق رخ نداد و باعث فسخ قراردادش شد و به این خاطر هم انتقالش به پرسپولیس قانونی است. اما نکته قابل توجه اینکه کمیته وضعیت با گذشت ۱۱ هفته از لیگ برتر هنوز تکلیف این پرونده را مشخص نکرده است و به نوعی منتظر توافق طرفین دعواست.

روز گذشته از زبان یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس شنیدیم ذوب‌آهن ابتدا سعی داشت با این باشگاه درخصوص پرونده اسدبیگی توافق کند از این رو درخواست ۲۰ میلیارد تومان بابت این انتقال داشت. پیشنهادی که با پاسخ منفی باشگاه پرسپولیس مواجه شد و این باشگاه توافق با ذوبی‌ها را به خود اسدبیگی و مدیربرنامه‌هایش سپرد. البته تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس دفاعیات لازم را از انتقال اسدبیگی به این تیم کرده اما از قرار معلوم این باشگاه هم منتظر است خود اسدبیگی و مدیربرنامه‌هایش با ذوبی‌ها بر سر مبلغی به توافق برسند

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    منبع: روزنامه فرهیختگان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس