استقلال روی کاغذشانس بیشتری برای قهرمانی دارد/هیچکس ضمانت نمی‌دهد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: با اینکه استقلال روی کاغذ نسبت به نساجی شانس بیشتری برای پیروزی در سوپرجام دارد، اما ضمانتی برای پیروزی ندارد.

به گزارش مشرق، دیدار سوپرجام کشور روز چهارشنبه و در کرمان بین دو تیم استقلال و نساجی، قهرمانان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی برگزار می‌شود تا اولین جام فصل جاری به شاگردان ساپینتو یا شاگردان مطهری تعلق پیدا کند.

کامیار کاردار بازیکن پیشین آبی پوشان در خصوص این بازی گفت: دیدارهایی با ویژگی سوپرجام برای هر تیمی مهم است و هر تیمی در آن حضور پیدا کند بدون توجه به نام و سابقه حریفش انگیزه‌های زیادی دارد. در پایان این بازی یک جام به تیم پیروز داده می‌شود و هیچ تیمی نمی‌خواهد به راحتی از این افتخار عبور کند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: واقعیت این است که استقلال شرایط به مراتب بهتری نسبت به نساجی دارد و این بدان معناست که شانس آنها روی کاغذ بیشتر از رقیب است. اما این شانس بیشتر ضمانتی برای پیروزی آنها نیست.

بیشتر بخوانید:

راهکار مدیرعامل استقلال برای حل مشکل محبی

مهاجم پیشین آبی پوشان تصریح کرد: نساجی هم در این فصل شرایط مناسبی دارد و نتایج این تیم قابل تمجید است. آنها با گذشت یک سوم از فصل توانسته‌اند در بین تیم‌های بالای جدول حضور داشته باشند که این واقعاً جای تحسین دارد. همانطور که آمار هم نشان می‌دهد نقطه قوت نساجی در فاز تهاجمی است و به ازای آن در فاز تدافعی دچار ضعف هستند. آنها در لیگ شکست سنگینی از استقلال خوردند که این هم شاید یک وزنه روحی مناسب برای آبی پوشان باشد. اما ساپینتو و شاگردانش باید هوشیار باشند و در باد این پیروزی نخوابند.

کاردار تاکید کرد: استقلال در ویترین افتخاراتش تنها یک قهرمانی سوپرجام کم دارد و هواداران این تیم برای پیروزی در این بازی و رسیدن به این جام لحظه شماری می‌کنند. ساپینتو و بازیکنان باید قدر این موقعیت را بدانند و به راحتی از کنار آن نگذرند. پیروزی در این بازی می‌تواند روحیه آنها را برای ادامه مسابقات لیگ هم بالاتر ببرد.

پیشکسوت فوتبال سپس با اشاره به تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر بیان داشت: این تعطیلی بهترین فرصت برای ساپینتو است تا نقاط ضعف تیمش را مرتفع نماید. او الان شناخت خوبی از لیگ ایران و ظرفیت بازیکنانش پیدا کرده و به نقاط ضعف تیمش نیز آگاه شده است. سرمربی آبی‌ها باید از این فرصت طلایی نهایت استفاده را ببرد و تیمش را طوری رهبری کند که در ادامه مسابقات مقتدرانه‌تر در میادین حضور پیدا کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجیدغلامعلی پور IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 0
    استقلال 3 نساجی 0

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس