مشاور اسد: دیکته‌ها را نمی‌پذیریم/دیر یا زود پیروز می‌شویم/هژمونی غرب به زودی به پایان می رسد

مشاور ویژه ریاست جمهوری سوریه گفت که ایالات متحده و غرب در حال جنگ تروریستی علیه سوریه هستند و ثروت این کشور را سرقت و تحریم‌های اقتصادی غیرقانونی را با هدف تضعیف آن اعمال می‌کنند.

به گزارش مشرق، «بثینه شعبان» مشاور سیاسی و رسانه‌ای ریاست جمهوری سوریه در گفت‌وگو با روزنامه عمانی «اثیر» تصریح کرد: مقاومت رئیس جمهور بشار اسد و ارتش سوریه علاوه بر محبت و انسجام مردم سوریه، دلیل استواری این کشور در برابر توطئه غرب است.

مشاور ویژه ریاست جمهوری سوریه بر اهمیت حمایت دوستان و متحدانش به ویژه روسیه و ایران و حمایت اخلاقی و دیپلماتیک عمان از سوریه تأکید کرد و افزود: ارتش سوریه به پیروزی‌های بزرگی دست یافت و بیشتر مناطق را از دست تروریسم آزاد کرد و این امر باعث شد که ایالات متحده و ترکیه که از تروریسم حمایت می کنند، مستقیماً مداخله کنند.

شعبان گفت: زمانی که تروریست‌ها به اهدافی که برای آن اعزام شده بودند نرسیدند، حامیان مالی آنها یعنی آمریکایی‌ها، ترکیه‌ای‌ها و البته اسرائیلی‌ها بخش‌هایی از خاک سوریه را اشغال کردند.

وی ادامه داد: جنگ متوقف نخواهد شد، زیرا هدف آن تضعیف مردم سوریه و وادار کردن سوریه به پذیرش آنچه به آن دیکته می‎کنند، است.

مشاور رئیس جمهور سوریه تأکید کرد که جهان امروز در حال چند قطبی شدن است زیرا مردم مشتاق رهایی و ترویج ارزش های انسانی هستند و هژمونی غرب را نمی پذیرند.

بثینه شعبان در پایان با اشاره به جنگ اوکراین گفت که عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، نقش فعال سازمان شانگهای و کشورهای بریکس، روابط روسیه و چین، روابط ایران، روسیه و چین و ائتلاف‌ها در آسیا نشان می‌دهد که هژمونی غرب به زودی به پایان خواهد رسید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس