کد خبر 1431161
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
نشریه پرتغالی مدعی شد؛ ژانویه، زمان ورود طارمی به آرسنال

باشگاه آرسنال در حال برنامه‌ریزی برای انتقال مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در ماه ژانویه است.

به گزارش مشرق، نشریه پرتغالی A Bola مدعی شد باشگاه آرسنال به مذاکره با پورتو مشغول است تا مهدی طارمی را در ژانویه به لندن بیاورد. این گزارش نشان می‌دهد که پورتو آماده مذاکره برای انتقال این مهاجم است که قراردادش در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. پورتو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته، لوئیز دیاز را به لیورپول فروخت و ظاهراً می‌تواند در زمستان امسال نیز برای بستن قراردادی مشابه با آرسنالی‌ها آماده باشد.

با این حال، غول‌های شمال لندن نسبت به افزایش رقابت برای خدمات او محتاط هستند زیرا اگر طارمی شرایط خوبی را در جام جهانی قطر تجربه نکند شاید برای جذب وی تردید کنند. تیم ایران در تاریخ ۲۱ نوامبر و قبل از بازی با ولز و آمریکا در گروه B مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲، مسابقات خود را مقابل انگلیس آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

تلاش پورتو برای تمدید قرارداد طارمی

طبق گزارشات، اصراری برای انتقال این بازیکن در تابستان وجود نداشته زیرا مسوولان پورتو می‌خواهند پس از جام‌جهانی، طارمی را به لندن بفرستند و پول خوبی از این انتقال به دست آورند.

از طرفی آرسنالی‌ها هنوز در مورد سابقه مصدومیت گابریل مارتینلی، مهاجم برزیلی این تیم نگران هستند و برای پشتیبانی بیشتر این بازیکن بسیار مشتاقند و از آنجایی که طارمی را بهرین مکمل برای او دانسته‌اند، همچنان به دنبال جذب او هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    3 0
    فوتبال انگلیس بدرد طارمی نمیخوره بره اونجا میشه جهانبخش خواهید دید پرتغال یا اسپانیا براش بهتره
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    1 0
    اشتباه محض. به سرنوشت آزمون دچار میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس