کد خبر 1431142
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده رادوشویچ در هجدهم آبان

مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس گفت: جلسه رسیدگی به پرونده «بوژیدار رادوشویچ» در دادگاه ورزشی ورزش C.A.S با حضور سه داور در هجدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، امیرعلی حسینی در گفت‌وگویی در ارتباط با جلسه پیش روی C.A.S در مورد پرونده بوژیدار رادوشویچ اظهار داشت: دستور کار دادگاه داوری ورزش درباره این پرونده چندی پیش، برای باشگاه پرسپولیس ارسال شد. بر اساس آن جلسه رسیدگی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه نهم نوامبر ۲۰۲۲، برابر با ساعت ۱۲ به وقت تهران در ۱۸ آبان خواهد بود.

وی ادامه داد: زبان جلسه، انگلیسی تعیین شد و طبق قانون ۲۸، لوزان سوییس برای برگزاری جلسه تعیین گردید. در نامه مذکور C.A.S، صلاحیت خود برای رسیدگی به پرونده را تایید کرد و سه داور هم این کار را انجام می‌دهند. دادگاه داوری ورزش یک داور ایتالیایی را برای این منظور تعیین کرده است. از طرف ما یک داور ایرانی و از سوی رادوشویچ هم یک داور انگلیسی معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

اشتباه عجیب و غرامت ۳۰ میلیاردی پرسپولیس

مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس در ارتباط با موضوع روادید خاطرنشان کرد: طبق انتظار نباید مشکلی باشد. C.A.S، دعوت‌نامه‌ها را مستقیم برای سفارت سوییس در ایران ارسال کرده و کارها در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس