کد خبر 1430691
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
رشیدی: ساپینتو هنوز تیم اصلی خودش را پیدا نکرده/ تعطیلی لیگ به نفع استقلال و پرسپولیس است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تعطیلی مسابقات لیگ برتر به نفع استقلال و پرسپولیس است.

به گزارش مشرق، منصور رشیدی در خصوص تقابل استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی چنگی به دل نمی‌زد. قبلا هم گفته بودم تیم‌های دیگر هم بازیکنان جوان دارند و ۹۰ دقیقه می‌دوند. بازی ساده‌ای برای تیم‌های بالای جدول وجود ندارد. نباید فکر کنند که می‌توانند راحت به گل برسند و برنده شوند. باید خیلی تلاش کرد و تاکتیک تیم باید خیلی عالی باشد تا بتوانند از سد حریفان بگذرند.

وی افزود: هم استقلال و هم پرسپولیس در این چند هفته با موقعیت‌های کم توانستند از زمین برنده بیرون بیایند. باید بیشتر از این کار کنند و برنامه‌های خیلی بهتری داشته باشند. بازی استقلال مقابل هوادار از لحاظ فنی زیاد جالب نبود. حرکت آنچنانی در طول بازی ندیدیم. روی گل حرکت خوبی دیدیم اما بعد از آن کار مشخصی انجام نشد و نتوانستند موقعیت خیلی خوبی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایط هوادار، عنوان کرد: حریف استقلال مثل این تیم مهره ندارد ولی ۹۰ دقیقه در زمین واقعا جنگیدند و خوب بازی کردند. مهمترین اتفاق بازی همان یک گل و کسب سه امتیاز مسابقه بود. به جز این چیز دیگری نداشت. ما دوست داریم استقلال بهتر و زیباتر بازی کند و موقعیت‌های زیادی به وجود بیاورد. خط هافبک استقلال در امر گلسازی و تغذیه مهاجمان نتوانسته آنطور که باید کار کند. 

بیشتر بخوانید:

مجوز بازگشت عابربانک استقلالصادر شد؟

رشیدی در مورد روند نتیجه گیری استقلال، گفت: استقلال از این نظر روند خوبی دارد. به هرحال شب گذشته هم سه امتیاز را گرفت اما از نظر تاکتیکی در چند بازی اخیر چیز خاصی از این تیم ندیده‌ایم. فکر می‌کنم ساپینتو هنوز تیم اصلی خودش را پیدا نکرده است. هنوز در خط حمله و گلزنی مشکل داریم.

وی در مورد اینکه استقلال در هفته دوازدهم به مصاف پرسپولیس می‌رود و آیا تعطیلی مسابقات این تیم را از روند نتیجه گیری خودش دور می کند، اظهار داشت: تعطیلات به نفع هر دو تیم خواهد بود چون در چند هفته اخیر چیز خاصی از آن‌ها ندیدیم. اینطور نبوده که موقعیت‌های زیاد و خیلی خوب روی دروازه حریفانشان ایجاد کرده باشند. هم استقلال و هم پرسپولیس اقتصادی می‌برند و امتیاز می‌گیرند. به همین خاطر در تعطیلات می‌توانند از نظر برنامه‌های تاکتیکی بیشتر کار و تمرین کنند. 

دروازه‌بان اسبق استقلال تصریح کرد: برای گل زدن فقط نباید از جناحین حرکت کرد. باید برای استفاده از عمق یا شوتزنی هم برنامه ریزی کرد. متاسفانه در استقلال و پرسپولیس این حرکات خیلی کم دیده شده و اگر هم بوده کارساز نبوده است. هر دو تیم از نظر فوتبالی عملکرد خوبی ندارند و هواداران‌شان راضی نیستند. اگر در هر نیمه سه چهار موقعیت صددرصد داشتند و گل نمی‌زدند هم قابل قبول بود اما اینطور نیست و موقعیت سازی چندانی از آن‌ها دیده نمی‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس