فرمانده کل سپاه با خانواده شهیدان پوریا احمدی و سلمان امیراحمدی دیدار کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ و سردار شریفی مسئول ایثارگران سپاه با خانواده شهیدان امنیت احمدی و امیر احمدی دیدار کرد.

به گزارش مشرق،‌ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ و سردار شریفی مسئول ایثارگران سپاه با خانواده شهیدان امنیت احمدی و امیر احمدی دیدار کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    0 0
    زنده باد سردار سلامی افتخار مایید باعث دلگرمی ما هستید دیگه داشتیم از اونهمه مماشات نظام با اون وحشی ها به ستوه می اومدیم
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    به خدا مدیون سپاه و نیروی انتظامی و ارتش و بسیج هستیم. خداوند خیرشون بده اگر اینها نبودند داعش و این آشوبگرهای کثیف تروریستی کومله و منافقین و سگهای ولگردشون ما رو تکه تکه می کردند. شرمنده ایم به خدا که جای شما شهید نشده ایم. من و فرزند کوچکم خاک پای شما هستیم. یک خانم خانه دار هستم حجاب درستی هم ندارم اما خیلی اشک می ریزم که رسانه های سیاه سعودی اینترنشنال با دروغ هاشون موجب شهادت عزیزان وطن می شوند. آرزویم این هست روزی جوانان نخبه و انقلابی ما پوزه این رسانه ها رو به خاک بمالند و مزدوران و خائنین به ایران رو دفن کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس