کد خبر 1430671
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
ریزش دوباره ارزهای دیجیتالی

قیمت دوج‌کوین در شبانه‌روز قبلی ۱۵ درصد جهش داشته است. بیت‌کوین همچنان در کانال ۲۰ هزار دلار معامله می‌شود

به گزارش مشرق، بیت‌کوین همچنان در کانال ۲۰ هزار دلار معامله می‌شود و فرصتی برای خودنمایی در محدوده ۲۱ هزار دلار پیدا نکرده است. ارزش رهبر بازار ارز دیجیتال صبح امروز شنبه هفتم آبان با رشد ناچیز دو درصدی به ۲۰ هزار و ۷۱۵ دلار رسید، اما دوج‌کوین که از نظر تسلط به بازار دهمین ارز دیجیتال مهم دنیاست، بازدهی روزانه ۱۵ درصدی را تجربه کرد و این رقم برای شیبا ۱۰ درصد به ثبت رسید. در شبانه‌روز قبلی ارزش کل بازار ارز دیجیتال معادل یک درصد رشد داشت و دوباره از مرز یک تریلیون دلار عبور کرد.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۰ هزار و ۷۱۵ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه هفتم آبان به ۲۰ هزار و ۷۱۵ دلار رسید. صبح جمعه هر واحد بیت‌کوین ۲۰ هزار و ۲۵۰ دلار ارزش داشت و افزایش ۴۶۵ دلاری قیمت آن معادل رشد دو درصدی در شبانه‌روز قبلی محسوب می‌شود. بیشترین قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی ۲۰ هزار و ۷۴۵ دلار بوده و رقم ۲۰ هزار و ۱۱۱ دلار، کمترین سطح آن در مدت بوده است. رشد دو درصدی قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی بازدهی هفتگی رهبر بازار ارز دیجیتال را به مثبت هشت درصد می‌رساند، چون شنبه هفته قبل بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۱۵۰ دلار ارزش داشت. با این حال درقیاس با آبان پارسال که بیت‌کوین تا قله ۶۸ هزار دلار بالا رفت، حالا شاهد ریزش ۶۹ درصدی ارزش آن هستیم. همچنین حجم ۳۶۹ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین به معنی تسلط ۳۸ درصدی آن به کل بازار ارز دیجیتال برآورد می‌شود.

قیمت اتریوم هزار و ۵۸۰ دلار

قیمت لحظه‌ای اتریوم در شبانه‌روز قبلی تا هزار و ۵۸۷ دلار افزایش پیدا کرد و به قله جدید ماهانه خود رسید. با این حال قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز شنبه هفتم آبان هزار و ۵۸۰ دلار به ثبت رسید که همین رقم بازدهی پنج درصدی آن را در ۲۴ ساعت قبلی نشان می‌داد. صبح جمعه اتریوم هزار و ۵۰۰ دلار ارزش داشت و حالا شاهد رشد ۸۰ دلاری قیمت اتریوم هستیم. اگر به هفته قبل برگردیم رشد قیمت اتریوم بیشتر و معادل ۲۲ درصد لحاظ می‌شود. چون شنبه قبلی خرید اتریوم هزار و ۳۰۰ دلار تمام می‌شد. با این حال نسبت به آبان پارسال که اتریوم توانسته بود تا قله تاریخی چهار هزار و ۸۵۱ دلار پیشروی کند، الان شاهد ریزش ۶۷ درصدی ارزش این ارز دیجیتال هستیم. از طرفی حجم ۱۹۳ میلیارد دلاری معاملات اتریوم، تسلط این ارز دیجیتال به کل بازار را نزدیک ۱۸ درصد نشان می‌دهد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت دوج‌کوین در شبانه روز قبلی تقریبا ۱۵ درصد جهش داشته و از این حیث بهترین عملکرد روزانه را بین انواع ارز دیجیتال سرشناس به ثبت رسانده است. قیمت دوج‌کوین صبح امروز ۰.۰۸۵ دلار به ثبت رسید و خرید آن صبح جمعه ۰.۰۷۴ دلار تمام می‌شد. نسبت به هفته قبل میزان بازدهی دوج‌کوین نزدیک ۴۴ درصد محاسبه می‌شود. شیبا که امروز ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار ارزش داشت، در شبانه‌روز قبلی بازدهی ۱۰ درصدی را به ثبت رسانده است. کاردانو که با نماد ADA و سهم ۱.۳ درصدی از معاملات بازار، الان هشتمین ارز دیجیتال مهم دنیاست امروز با رشد قیمت پنج درصدی، ۰.۴۰۶ دلار خرید و فروش می‌شد. قیمت ترون، اما با رشد جزئی یک درصدی به ۰.۰۶۳ دلار رسید و ترا کلاسیک بدون تغییر قیمت ۰.۰۰۰۲۴۶ دلار معامله شد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۹ هزار و ۱۵۰ دلار

۲۰ هزار و ۲۵۰ دلار

۲۰ هزار و ۷۱۵ دلار

اتریوم

هزار و ۳۰۰ دلار

هزار و ۵۰۰ دلار

هزار و ۵۸۰ دلار

کاردانو

۰.۳۴۴ دلار

۰.۳۸۵ دلار

۰.۴۰۶ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۵۹ دلار

۰.۰۷۴ دلار

۰.۰۸۵ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

ترون

۰.۰۶۱ دلار

۰.۰۶۲ دلار

۰.۰۶۳ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۲۳۲ دلار

۰.۰۰۰۲۴۶ دلار

۰.۰۰۰۲۴۶ دلار

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس