کد خبر 1430479
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
مارک ویلموتس در آستانه بازگشت به آسیا/ سرمربیان سابق ایران رقیب هم شدند

سرمربیان سابق تیم ملی فوتبال ایران گزینه احتمالی سرمربیگری در تیم ملی فوتبال ویتنام هستند.

به گزارش مشرق، ادعای سایت «vietnamnet.vn» دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات اولین کسی است که برای این پست مورد توجه قرار گرفته است.

دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات اولین کسی بود که برای این پست نامزد شده است. او در سال ۲۰۲۱ جزو ۲۵ مربی برتر جهان بود و دو سال هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت. از ۱۸ بازی رسمی با هدایت دراگان اسکوچیچ، این تیم ۱۵ برد، یک تساوی و تنها دو بازی باخت به ثبت رساند. با این حال، این مربی در ماه جولای از سوی فدراسیون فوتبال ایران برکنار شد.

اگر دراگان اسکوچیچ این شغل را در ویتنام بپذیرد، حقوقش بیش از یک میلیون دلار در سال خواهد بود (شامل دو دستیار)، که دو برابر حقوق پارک است. گفته می‌شود علاوه بر اسکوچیچ، اسلاون اسکلزیچ (مربی سابق تیم زیر ۱۷ سال بایرن مونیخ)، روبرت پروسینسکی (دستیار سابق سرمربی تیم فوتبال کرواسی، مربی سابق تیم بوسنیایی و بازیکن سابق بارسلونا و رئال مادرید) و بوژیدار باندوویچ (سرمربی سابق المپیاکوس و بوریرام یونایتد اف سی) هم در لیست هستند.

همچنین سایت «thanhnien.vn» نیز مدعی شد، مارک ویلموتس، دیگر سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران هم در لیست گزینه‌های احتمالی نیمکت ویتنام حضور دارد. بر اساس ادعای این سایت، اگر ویلموتس حقوقی را بپذیرد که در راجاکازابلانکا دریافت کرده است، این احتمال وجود دارد که فدراسیون فوتبال ویتنام و وکلای او بتوانند در دور مذاکره بیشتر پیش بروند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجنون IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    1 0
    خبر بسیار خوبی است که مربی کاربلدی چون مارک ویلموتس به اسیا بر میگردد باید از تجربیا ت گرانبهای او استفاده کرد . او میتواند در کنار کیروش به تیم ملی و ملی پوشان کمک کند. بهترین کمکی که او میتواند به کیروش و بچه های تیم ملی کند اینست که کفشهای ملی پوشان را واکس بزند و لباسهای چرک انها را هربار پس از تمرین یا مسابقه بشورد و روی بند پهن کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس