کد خبر 1419339
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
اقدام وکیل ویلمتوس برای دریافت طلب از فدراسیون فوتبال/ فیفا وارد عمل شد

فیفا خواستار توضیح فدراسیون فوتبال درمورد چگونگی تسویه حساب با مارک ویلموتس شد.

به گزارش مشرق، دادگاه CAS در تاریخ ۵ مرداد با صدور رای پرونده شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال، رای ابتدایی فیفا مبنی بر محکومیت حدود شش میلیون و ۱۲۵ هزار یورویی ایران در این پرونده را به مبلغ سه میلیون و ۳۲۵ هزار یورو به اضافه پنج درصد سود سالانه محکوم کرد. البته با حکم دیوان حکمیت ورزش، فدراسیون باید ۳۵۴ هزار یورو نیز به مانو فررا، دستیار ویلموتس پرداخت کند.

با وجود گذشت حدود ۵۰ روز از صدور این احکام، به تازگی وکیل ویلموتس با اعلام اینکه هنوز طلب موکلش پرداخت نشده، خواستار درنظر گرفته شدن ضمانت اجرایی برای تسویه این مبلغ از طرف فیفا شده است. به همین دلیل فیفا نیز با صدور نامه‌ای به فدراسیون فوتبال درخواست کرده توضیحات خود را درمورد نحوه پرداخت این بدهی و دلیل تسویه نشدن طلب سرمربی اسبق تیم ملی، با توجه به حکم قطعی دادگاه CAS و البته درخواست وکیل ویلموتس، تا تاریخ اول مهر ارائه کند.

بیشتر بخوانید:

لطفی که فوتبال ایران به اسکوچیچ کرد

این در شرایطی است که فدراسیون نمی‌تواند از محل درآمدهای ایران در فیفا برای پرداخت این بدهی استفاده کند و اگر تدبیر مناسبی درنظر گرفته نشود، به احتمال فراوان جرائم دیگری شامل حال فوتبال کشورمان خواهد شد.

قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی کشورمان در زمان مهدی تاج رئیس فعلی فدراسیون فوتبال منعقد شد و این سرمربی بلژیکی حدود ۵ ماه هدایت تیم ملی را برعهده گرفت و کمتر از ۴۰ روز در ایران حضور داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 0
    رفقا جمعشان جمع شده. تاج، مربی جلنبر، ویلموتس!
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 0
    چرا داد و بیداد می کنید، پول ویلتاج را پرداخت می کنیم این که دیگه داد وقال ندارد .
  • تک تیرانداز DE ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 0
    این مهم نیست. مهم مهسا هست. اونهایی که می گن مخالف فساد هستند چرا نمیان در مقابل این فساد تجمع کنند؟ چون بی حجابی و فساد مالی دو روی یک سکه هست.
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    خداکنه تعلیق بشیم تا تاج و رفقاش بیشتر رسوا بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس