کد خبر 1430334
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
رژیم صهیونیستی یک فلسطینی را به شهادت رساند

رسانه‌های فلسطینی بامداد جمله از شهادت یک شهروند فلسطین در جنوب نابلس خبر دادند.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت فلسطین بامداد جمعه در بیانیه‌ای از شهادت یک شهروند فلسطینی در جنوب نابلس خبر داد.

مطابق این گزارش، تیراندازی نظامیان صهیونیست در نزدیکی ایستگاه ایست بازرسی منطقه حواره در جنوب نابلس به شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن دو نفر دیگر منجر شد.

سه‌شنبه هفته جاری ۶ فلسطینی در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به نابلس به شهادت رسیدند. نابلس دو هفته است که تحت محاصره شدید قرار دارد. در همین ارتباط، ده‌ها خودروی نظامی رژیم صهیونیستی صبح روز  چهارشنبه از چندین محور به شهر نابلس یورش بردند.

 شاهدان عینی گفتند که بیش از چهل خودروی نظامی به شهر نابلس و منازل خانواده‌های مبارزان گروه مقاومتی «عرین الأسود» (بیشه شیران) یورش آوردند. نظامیان صهیونیست با یورش به منزل شهید «ابراهیم النابلسی»، برادر اسیر آزاده او به نام «ایاد النابلسی» را در منطقه «خلة العامود» بازداشت کردند.

مادر شهید نابلسی گفت که نظامیان صهیونیست به منزل آن‌ها یورش آورده و اسباب و اثاثیه منزل را به هم ریخته و تصاویر شهید ابراهیم را پاره کردند.

نیروهای اشغالگر اسرائیل همچنین به منزل «تیسیر الخراز» یکی از مبارزان گروه مقاومتی «عرین الأسود» که چند هفته پیش زخمی شده بود، یورش بردند.

از سوی دیگر «منتصر سمور» مدیر باشگاه اسیر فلسطینی در جنین گفت که نیروهای اشغالگر اسرائیل با ده‌ها خودروی نظامی به شهرک جبع در جنوب جنین یورش برده و سه اسیر آزاده به نام‌های محمود علاونه، أنس فاخوری و بشار کنعان را بازداشت کرده و پس از آن این شهرک عقب‌نشینی کردند.

نیروهای اشغالگر اسرائیل همچنین چند فلسطینی را در نقاط مختلف کرانه باختری از جمله بیت فجار (جنوب بیت لحم)، شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری، شهرک دورا در جنوب الخلیل، شهرک عزون در شرق قلقیلیه، دو جوان در قدس اشغالی و سه نفر در شهرک بدو واقع در شمال غربی قدس را بازداشت کردند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس