نصرالله شهادت شماری از ایرانیان را در شیراز تسلیت گفت

دبیر کل حزب الله لبنان شهادت جمعی از هموطنان را در اقدام تروریستی در شیراز به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران و خانواده های شهدا تسلیت گفت و برای زخمی ها شفای عاجل طلب کرد.

به گزارش مشرق، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله با اشاره به مسئولیت گروه تروریستی داعش در این جنایت گفت که این حادثه باید به ریشه تفکر این گروه تروریستی و حامیان آن یعنی ایالات متحده آمریکا اندیشید.

وی با اشاره به نقش آمریکا در حمایت از گروه داعش در عراق گفت که همه ما می دانیم چه کسی بخش زیادی از فرماندهان داعش را از عراق به افغانستان منتقل کرد.

دبیر کل حزب الله افزود که داعش پس از آنکه نقش خودش را عراق و سوریه ایفا کرد امروز نقش تازه ای را در افغانستان ایفا می کند.

سید حسن نصرالله با اشاره به اغتشاشات اخیر در ایران خطاب به ملت ایران گفت که کسی که اغتشاشات را در خیابان های ایران هدایت می کند همان کسی که حمله تروریستی دیروز شیراز و حمله به شهر زاهدان را مرتکب شد و آن کسی جز سازمان های اطلاعاتی آمریکا نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • ایران قوی IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس